Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *

A koronaékkövek a Hungaroring Classicon Kiemelt

A paddockban és a szebbnél szebb old timerekkel teletûzdelt parkolókban egész nap pezsgett az élet, kalapos hölgyek és nyakkendõs-tweedzakós urak csevegtek egymással, a hangulatos aláfestést élõzene szolgáltatta, a klubok felvonulásán pedig az is ráhajthatott a Formula–1-es versenypálya aszfaltjára, akinek egyébként erre (pláne ilyen autókkal) nem lenne lehetõsége. 

Az eseményeket 180 magyar és 30 külföldi újságíró követte, és a világ bármely pontjáról, bárki bekapcsolódhatott a versenyekbe a stream segítségével. 

Mert persze a hétvége fõ attrakciója azért mégiscsak az volt, amikor a hatvanas, hetvenes, nyolcvanas évek versenyautói hét kategóriában megmérkõztek egymással a Hungaroring aszfaltján. 

A legszebbek, legdrágábbak, és mégis az egyik legélvezetesebb csatát vívták...

az összes kép vágatlanul!

 

A mezõny legértékesebb autója, a Ferrari 250 GT Breadvan, amelynek mindenki a csodájára járt a hétvége folyamán (tízmillió eurót ér, méghozzá azért, mert mindössze egyet építettek belõle) sajnos szintén kiesett a Trofeo Nastro Rosso kategória versenyébõl, itt a gyõzelmet egy 1960-as, gyönyörûségesen kecses Maserati T61 volánjánál Guillermo Fierro szerezte meg.