Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *
×

Figyelmeztetés

JUser: :_load: Nem tölthető be a következő azonosítószámú felhasználó: 484

Éreztem, hogy itt nagy a bibi!

Interjú Palotás Péter pilótával a Dömsödi autocross OB - Zóna verseny után.

 


Palotás Péter - Mitsubishi Colt EVO
Dömsöd 2017.10.14-15.
Levianus Motorsport

Autocross OB 7. futam + Zóna futamon vettél részt, igaz csak vasárnap a Dömsödi Autocros Arénában.
- Igen, sajnos szombaton családi okok miatt nem tudtam indulni, de vasárnap annál nagyobb lelkesedéssel érkeztem a pályára, az idő remek volt, egyeztettünk a külföldi versenyzőkkel is, jó hangulatban indult a nap és reménytelin.
Mivel szombaton nem tudtam indulni sem az időmérőn, sem az első előfutamon ezért az utolsó rajthelyről vártam a 2. előfutamban a zöld lámpát.


A második előfutamban a nézőknek autóztál, bejártad ungot-berket. Aztán sajnos a bal hátsó felfüggesztés megálljt parancsolt a további shownak. Mi is történt?
- A rajt elég jól sikerült, az osztrák kolléga sajnos beragadt előttem a rajtban, de szerencsésen ki tudtam kerülni és így kezdtem meg a körözést az arénában és próbáltam a lépést tartami az előttem haladókkal. A pálya jó állapotú volt, de a kanyarban túl nagyon volt a beesési sebességem, ezért sokszor kellett korrigálni, de nem akartam lemaradni az élbolytól. A célegyenest követő nagy jobbos kanyarban rosszul mértem fel, hogy honnan kezdem meg a kanyarodást és az autó hátuljával megütöttem a szalagkorlátot, ami miatt a felfüggesztés olyan mértekben sérült, hogy fel kellett adjam a futamot.


A harmadik előfutam is hamar ért véged számodra. Mi történt a Micuval?
- Most már, hogy az autó szét van szedve könnyebben válaszolok erre a kérdésre, vasárnap még azt hittük, hogy a váltóban a kapcsolóvilla sérült meg ezért nem tudtam váltani, mert a hátsó visszafordítóban kiforgott az autó, és innen már nem tudtam tovább menni sem hátra, sem előre mentben. Azonban mikor a váltó szétszerelésre került, kiderült, hogy sokkal komolyabb volt a baj. Az 1-s és 2-es fokozat fogaskerekei nagyon megsérültek, vagy egy kuplung hiányzott az egyik váltáskor, vagy túl nagy volt a fordulatszám mikor 1-est váltottam a kanyarban. Ezt még nem tudjuk, elemezzük a belső kamera felvételeit.
Ezúton is gratulálok Vörös Lacinak az Országos Bajnoki Címhez!


Legközelebb hol láthatunk indulni?
- Idénre most vége a szezonnak, így már nem ülök autóba ez évben, maximum csak az élvezet és gyakorlás kedvéért.


A 2018-as terveidről, ha szólnál pár szót.
- Ezt most még fedje jótékony homály, de lesz meglepetés.


Partnereimnek köszönöm a segítséget: PLTS Ipari Kft., Zeusz Exhaust Kft., AT-LOC Hungária Kft.


- Hajósi Miklós -

Hajósi Miklós

Önöknek - Önökért!
 

Webhely: www.hajoka.hu