Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *
×

Figyelmeztetés

JUser: :_load: Nem tölthető be a következő azonosítószámú felhasználó: 456

A Fővárosi Önkormányzat Iskolakapun kívüli programjának keretében a Szülők Háza Alapítvány szervezésében idén budapesti iskolások vehették birtokba a verőcei Tegyél jót! élménytábort.
Az idei Kékszalagra lerajzolták a Balatont az autizmussal élő fiatalok. A július 6-án rajtoló 49. Kékszalag Erste World nagydíjon a versenyzők idén a 10 autista lakóotthont támogató, és az otthonokban művészetterápiás foglalkozásokat tartó Autistic Art Alapítványt is segítik - a Balatont bemutató rajzok is ezeken a foglalkozásán készültek.
Kétségtelen, hogy napjaink egyik legfontosabb környezetvédelmi tevékenysége a hulladékok szelektív gyűjtése. A mai napig sokan felteszik azt a kérdést: én mégis mit tehetnék a környezetvédelem érdekében? Sok kicsi bizony sokra megy, hiszen Földünk védelme érdekében mindannyian könnyedén tehetünk valamit. Ha már egy kicsit változtatunk a napi szokásainkon, például a reggeli kávénk lefőzése után összegyűjtjük a használt alumínium kávékapszulákat, akkor máris…
Idén is segít élményeket szerezni a rászoruló gyermekeknek a Kemény Dénes által életre hívott alapítvány.
A Telekom Magyarország legnagyobb távközlési szolgáltatójaként évtizedek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek, és büszke arra, hogy szponzorként számos hazai sportág és sportoló kiemelkedő sikeréhez járulhatott hozzá, mindezek mellett pedig a Magyar Olimpiai Bizottság Platina fokozatú támogatójának mondhatja magát. Rózsa Ivánt, a Magyar Telekom kommunikációs igazgatóját kérdeztük.
A Coca-Cola Testébresztő program az elmúlt 10 évben több mint 50 sportágban, több mint 500 sport- és szabadidős rendezvényen mintegy 3,3 millió embert mozgatott meg. A Coca-Cola Testébresztő ezzel Magyarország legnagyobb vállalati szabadidősport kezdeményezésévé nőtte ki magát. A vállalat a kezdetek óta milliárdos összeget költött a Coca-Cola Testébresztő sikerére, a mozgás népszerűsítésére.