Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *

Fáj a hátad? A következő gyakorlatok segíthetnek!

Ha az egész napos irodai munka után fáj a hátad, akkor a hátizmod erősítése talán a legutolsó, amire gondolsz, pedig a probléma legtöbbször a gyenge izomzatban gyökerezik. Ha az izmok a gerinced körül gyengék, akkor a csigolyák és a lemezek nincsenek megfelelően megtámasztva, szóval a legjobb megoldás az, ha egy rövid edzésrutint beleépítesz a mindennapjaidba - így pedig nem csak fittebb és egészségesebb leszel, de a fájdalmaid is megszűnnek!

A videón látható gyakorlatok nem csak egy "átlagos edzés" részei, hiszen segítenek megelőzni a hátproblémákat, valamint a gyakorlatok az összes izmot megmozgatják, nem csak a szemmel láthatóakat. Mindemellett szükséged lehet majd egy kisebb fitnessz labdára is, amelyre háttal rá kell támaszkodnod, így az edzés során az alsó hasizmokat is megdolgoztatod. Fontos, hogy mielőtt nekivágnál a gyakorlatoknak, picit ereszd le a labdát, hogy puhább legyen, illetve egy edzőszőnyeg is a segítségedre lehet.

A gyakorlatok többségét tízszer kell megismételni.

Média

Utoljára frissítve: péntek, 10 február 2017 15:45
Szeleczky Afrodite

"Egy adott napon, adott körülmények között azt gondolod, korlátaid vannak. Majd eléred a határt, és azt mondod: "oké, ez a határ". Majd hirtelen egy kicsit tovább lépsz. A gondolataid hatalmával, az eltökéltségeddel, az ösztönöddel és a tapasztalatoddal nagyon magasan tudsz repülni." - Ayrton Senna