Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *
Reload Captcha

Így kerülheted el a pluszkilókat az ünnepek alatt Kiemelt

Sütemények, alkoholos italok és persze a többfogásos menüsor - mindezek hozzátartoznak az ünnepekhez és nem véletlenül érezzük úgy, hogy a december beköszöntével egy hosszú evés veszi kezdetét. Azonban ha a következő tippeket betartod, akkor biztosan nem fogsz szorongással vegyített bűntudattal visszagondolni az ünnepekre.

Étkezési terv készítése az ünnepekre

Már buzgón várod az ünnepeket, hiszen ilyenkor büntetlenül ihatsz egy kis töményet, vagy fulladásig tömheted magad süteménnyel - igaz? Gondolkodj egy kicsit tovább: mi lesz akkor, ha az ünnepi hangulat már a múlté? Amikor már üres lesz a hűtő és a nadrágod alig megy fel rád? "Nem kétséges, hogy az év végi ünnepek egy elnyújtott, különleges alkalom részei, amikor tényleg egybefolynak a napok és az ételek is sokkal izgalmasabbak" - nyilatkozta az ünnepi falatozásokról a Weight Watchers személyi edzője, Lisa Shaub. "Majd folytatódik azzal, hogy 'ráérek hétfőn edzeni', ezután pedig következik a 'majd jövőhéten' ördögi köre." Azonban a kétségbeesett, eszeveszett koplalás nem csak kellemetlen, de egészségtelen is. E helyett legyen egy étkezési terved, amihez szigorúan tartod magad és ne mondj le az edzésekről - így nyugodtan élvezheted az ünnepeket bűntudat nélkül.

Készíts listát a kedvenc ételekről

Megértjük, ha nem tudod elképzelni az ünnepeket a nagymama házi süteménye, vagy a vajkrémes burgonyapüré és a sült húsok nélkül. Ez esetben segítségedre lehet az, ha készítesz egy hármas toplistát amelyen felsorolod azokat az ételeket, amik nélkül számodra nem ünnep az ünnep. Így felhúzol magadnak egy képzeletbeli határvonalat és sokkal kevesebb lesz a valószínűsége annak, hogy túlzásokba esel. Ez nem csak abban segít, hogy megtartsd a súlyodat, de jobban megismerheted magadat: például sokan esznek ilyenkor mézeskalácsot, mondván "az évben erre máskor nincs lehetőségem". Szerepel a mézeskalács a toplistádon? Nem? Akkor talán valójában nem is szeretted annyira.

Lepd meg magad egy fitt ajándékkal

Habár az ünnepek leginkább a kísértésről szólnak, azonban ez akár az újdonságok időszaka is lehet. Régóta szemezel valamivel, ami segítene abban, hogy egészségesebben élj? Itt az idő, hogy megvedd és használd! Az újdonság varázsa biztosan motiválni fog arra, hogy minél előbb elkezdd használni.

Nassolj valami egészségeset, mielőtt kilépsz az ajtón

Ne kövesd el azt a hibát, hogy korgó hassal mész el vendégségbe vagy egy fogadásra! Hogy miért? Ha éhes vagy, akkor kevésbé tudod kontrollálni magad, telepakolod a tányérod és túleszed magad. Mielőtt kilépnél az ajtón rágcsálj el egy olyan szeletet, ami legalább 5 gramm rostot és fehérjét tartalmaz - ez segít majd kordában tartani az étvágyadat, mindemellett lassítja a cukor felszívódását a szervezetedben. Ez a nasi lehet egy pár darab magas rosttartalmú keksz, fehérje szelet, vagy ha más nincs otthon, akkor egy alma egy pár szelet sajtos göngyöleggel megspékelve.

 

Forrás: foxnews.com

Utoljára frissítve: 2016. november 25., péntek 18:23
Szeleczky Afrodite

"Egy adott napon, adott körülmények között azt gondolod, korlátaid vannak. Majd eléred a határt, és azt mondod: "oké, ez a határ". Majd hirtelen egy kicsit tovább lépsz. A gondolataid hatalmával, az eltökéltségeddel, az ösztönöddel és a tapasztalatoddal nagyon magasan tudsz repülni." - Ayrton Senna