Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *

Önbizalom és frissesség a maximumon! Kiemelt

Életünk tele van meghatározó, ámde nehéz pillanatokkal és kihívásokkal, a ránk nehezedő nyomás folyamatos. Egyre nagyobb a verseny az idővel is, így a teljesítménykényszer folyton hajt minket előre. Stresszes szituációkban az izzadás szervezetünk válaszreakciója, aggodalomra azonban semmi ok, hiszen Görbicz Anita tippjei segíthetnek ennek csökkentésében és, hogy mindig frissek és határozottak legyünk.

 

Randi, vizsga vagy állásinterjú - csak néhány példa hétköznapjaink izzasztó stresszhelyzetei közül. Az izzadás bizonyos fokig természetes, hiszen szervezetünk így szabályozza belső hőmérsékletünket, és normál esetben a verejték mennyisége csak nagy hőség vagy sportolás hatására sokszorozódik. Szélsőséges esetekben azonban a verejtékezés megerősödik, kellemetlen szagot és foltokat eredményez. Az izzadás mértékét erőteljesen befolyásolják a hormonális változások és a genetika is. Az erős izzadást a stressz, a szorongás, a félelem és az érzelmi hullámvölgyek is kiválthatják, ilyenkor a fokozott szívverés, a nyugtalanság is jellemző. További kiváltó okok lehetnek olyan hormonális állapotok, mint a klimax, vagy a pubertáskori változások. Fokozza a túlzott verejtékezést az alkohol, a kávé, a nikotin, a csípős, fűszeres ételek fogyasztása és a túlsúly.

Görbicz Anita, a magyar női kézilabda-válogatott világbajnoki ezüstérmes irányítója többszörösen ki van téve az izzasztó helyzeteknek. Egyrészt a mérkőzések nagy feszültséget jelentenek számára, másrészt az intenzív testmozgás is jelentős verejtékezéssel jár. Anita tippjei olyan hatásos praktikák, amelyek csökkenthetik a túlzott verejtékezést:

1. Nem viselek műszálas ruhákat. Ragaszkodom a jól szellőző, 100 százalékban pamutból készült ruhákhoz.

2. Naponta megiszok legalább tízszer két deciliter vizet, hiszen a bőséges folyadékbevitel hidratál és alacsonyabban tartja a testhőmérsékletet.

3. Gyakran fogyasztok gyógyteát.

4. Rendszeresen sportolok, ezáltal hosszútávon kevésbé verejtékezem.

5. Csapatjátékosként fontos számomra a védelem, így a számomra már bevált izzadásgátló terméket, az IDROS 5 sprayt használom.

Az Idros kozmetikumokról

Az IDROS 5 spray speciális összetételének köszönhetően hatékony védelmet nyújt az izzadás ellen akár 5 napon át. Használd hetente 2-3 alkalommal, az igényeidnek megfelelően, de mindenképpen este, zuhanyozás után, száraz bőrre, így tudja maximális hatását legjobban kifejteni. Használatát követően a reggeli zuhanyozás után a termék hatása ugyanúgy megmarad. A spray a teljes törzs, láb és kéz felületén alkalmazható, és a flakon tartalma akár 4 hónapra is elegendő. Hatékonyságát klinikai vizsgálatok igazolják.

A termékcsalád másik tagja az IDROS Sensitive gél, mely érzékeny bőrűeknek ajánlott alumínium- és alkoholmentes összetételével, és akár arcra is használható, a törzs, láb és kéz felületein kívül. A gél hatása optimálisan 21 nap után érezhető, ezért nagyon fontos, hogy rendszeresen használjuk esténként a megadott időtartamig.

Az IDROS termékek használata mellett más illatos termékek (dezodorok, parfümök) használata megengedett.
A termékcsalád kizárólag patikákban érhető el.

Bányász Árpád

„Sporttal minden könnyebb” – (r π)