Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *

Havas örömök négy keréken is

A Porsche Hungária immáron sokadik éve szakít télen a hagyományokkal. Egyrészt maga a rendezvény VIP ügyfeleket is vendégül lát, másrészt az összkerék hajtású autóit igazi vadászterületükön, a téli útviszonyok között lehet kipróbálni, ezúttal is Eplényben. 

Rutinos újságíróként ismerjük az új autók bemutatóinak menetét. Ha hazai bemutatóról van szó, akkor általában valami csilli-villi helyen eszem-iszom dínom-dánom van, és pár autó kiállítva. Jobb esetben, ha a helyszín engedi, vagy sikerült sok autót odarendelni akkor párokba, csoportokba rendeződve van tesztvezetés is. Külföldön ami nemzetközi bemutatót is jelenthet, ott azért még plusz extrák jöhetnek a „csomagba”, de oda csak a „nagy-halakat” hívják meg.

A Porsche Hungária immáron sokadik éve szakít télen a hagyományokkal. Egyrészt maga a rendezvény VIP ügyfeleket is vendégül lát, másrészt az összkerék hajtású autóit igazi vadászterületükön, a téli útviszonyok között lehet kipróbálni, ezúttal is Eplényben. A négy „köz” márka, az Audi, Seat, Skoda, VW többféle szegmensbe tartozó járműveit lehetett kipróbálni, kezdve a Q2-től, a középosztályon át egészen a Transporter Bulli-ig, vagy a V8-as Q7-ig. Aki megunta az autókázást, annak az eplényi síaréna is rendelkezésére állt egészen 10 óráig, aki nem akart csúszlálni a kiváló hóviszonyok közepette, ehetett-ihatott a hüttékben, és büfékben rogyásig. Mi a Hómenők filozófiájához méltóan kipróbáltunk két formásan megújult Seatot, majd snowboardoztunk a látványos sí bemutatóig, majd barátainkkal élveztük a finom falatokat – levezetve még két csúszással.

A Leon Xperience, és az Ateca Style is helytállt a téli körülmények között, volt havas-mezős tesztút is, igazából ezt élveztük, masszív, kényelmes autók benyomását keltették, rögtön otthon éreztük benne magunkat. Eltérő párosításban – a turbós 1,8-ast DSG-vel, míg a nyomatékkirály dízelt manuális váltóval próbáltuk, ez utóbbinak volt külön hó mód is az összkerékhajtási rendszerében – itt bátrabban nekieresztettük a lovakat, az akkor már „közeli ismerős” Porsche Pestes kolléga kisebb meglepetésére.

A puding próbája az evés, ezért azt gondolom a quattro hajtás megteremtőjétől érdemes egy táncot kérni, ha ilyen járműben gondolkozunk, és családunkkal biztonságban célba akarunk érni.