Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *
A Formula 1 megegyezett a Netflix-el Fotó: Mercedes AMG F1 Team

A Formula 1 megegyezett a Netflix-el Kiemelt

Nemrég adott ki egy sajtóközleményt a Formula 1  vezetősége, a Liberty Media arról, hogy a 2018-as évben egy új marketing stratégiát fog követni, amellyel a sportrajongóit közelebb tudják hozni az F1-hez.

A szombaton kiadott sajtóközleményben jelentették be a Formula 1 és a Netflix szezonális együttműködését, a Liberty Media ugyanis megállapodást kötött a díjnyertes produkciós csapattal egy 10 epizódból álló dokumentumfilm kapcsán.

Úgy néz ki, nem tétovázik a Liberty Media és tartja magát a tavalyi kijelentéséhez, amikor is az új marketingkampány céljaként kitűzték, hogy közelebb szeretnék hozni a Formula 1-hez a rajongókat.

A Formula 1 rajongó Netflix előfizetők most örülhetnek, hiszen a 2018-as FIA Formula 1 világbajnokságról készítenek egy dokumentumfilmet, amelyet előreláthatóan 2019 év elején fognak elérhetővé tenni.

Ez a 10 részes dokumentumsorozat lesz az első, amely valóban betekintést nyújt a sportrajongóknak a Formula 1 kulisszái mögé, a pilótafülkékbe, a paddock és a kulcsszereplők életébe. A sorozat páratlan és kizárólagos hozzáférést biztosít a világ leggyorsabb pilótáihoz, csapatvezetőihez és tulajdonosaihoz.

A sorozat executive producere, az Academy-Award díjas James Gay Rees és Paul Martin lesz, valamint Sophie Todd lesz a showrunner, aki segít megalkotni ezt az egyedülálló filmalkotást.

Sean Bratches, az F1 kereskedelmi ügyvezető igazgatója a megállapodással kapcsolatban így fogalmazott: „a Netflix-el kötött megállapodás egy lenyűgöző történet krónikájának bemutatása arról, hogy mi történik a színfalak mögött egy bajnoki szezon során. Ez egy olyan perspektíva a sportágról, amelyet még nem mutattak be a sportrajongóknak. Ez a dokumentumsorozat örömet szerez a szurkolóknak, és katalizátorként szolgál majd, hogy új rajongókat csábítson be.” 

Ian Holmes, a Formula 1 médiajogért felelős igazgatója is örül és üdvözli a sikerprodukciós Netflix Originalt a Formula 1-ben. „Ez az együttműködés új módot jelent a sportunk elfogadásához. Ez egy esély, hogy bemutassuk a sportunkat a világnak a Netflixen keresztül, eredeti és egyedi formátumban, olyan dolog, amit már nagyon várunk.”

Bela Bajaria, a Netflix tartalomért felelős alelnöke kijelentette, hogy a Formula 1-el kötött partnerség tovább erősíti mindkét partner jelenlétét, és készen állnak egy hihetetlen sorozat elkészítésére.

Utoljára frissítve: 2018. március 24., szombat 14:50