Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *

Mi alapján választ csapatot egy szponzorjelölt? Kiemelt

Az Olasz Nagydíjon lehetőségünk nyílt arra, hogy interjút készítsünk Edoardo Berettával, a Sogo-India jogi képviselőjével – a vállalat jelenleg tárgyalásokat folytat több Forma-1-es csapattal, s nagy az esély arra, hogy a logojukat jövőre valamelyik versenyautón láthatjuk majd viszont. Habár a szerződés megkötése előtt az adott vállalat képviselői még nem nagyon szoktak nyíltan nyilatkozni, de a szakember így is válaszolt egy pár kérdésünkre – azonban, ha azért kattintanál, hogy megtudd, mennyibe is kerül egy Forma-1-es szponzoráció, akkor már most el kell keserítsünk, ugyanis ezt nem árulta el nekünk.

„Jelenleg felmérjük a Formula-1-ben, hogy melyik csapattal tudnánk együtt dolgozni. De egyértelműen arra keresünk lehetőséget, hogy be tudjunk fektetni a Formula-1-be.”

Kíváncsiak voltunk arra, hogy ha az anyagiaktól függetlenül választhatna, akkor mégis melyik csapatra esne a választása szimpátia vagy egyéb szempontok alapján, akkor így felelt: „Mivel olasz vagyok, így a Ferrari mellett döntenék, de személy szerint a Red Bullt is nagyon kedvelem. A Ferrarinál nagyon magasak az árak, de megpróbálunk a Red Bullal és a Toro Rossóval is tárgyalni az ügyben.”

„Még konkrét döntés nem született, egyelőre csak a lehetőségeket keressük. Számomra amúgy ez egy szenvedély és ez a sportok csúcsa. Ahogy a sportnak, úgy a szponzoroknak is ez a top, mivel a sportok közül a cégek itt kapják az egyik legnagyobb megjelenési lehetőséget. Szponzorként ez adja a Forma-1-hez a pluszt a labdarúgással vagy a többi sporttal szemben. Ráadásul itt a legnagyobb, nemzetközi vállalatok vannak jelen, illetve az is egy pluszt ad ennek, hogy a többi üzletemberrel is kiépíthetsz jó kapcsolatokat, ami a további együttműködések miatt előnyös lehet.”

Kíváncsiak voltunk arra is, hogy amikor egy cég úgy dönt, hogy szeretne a Forma-1-ben szponzorként szerepelni, akkor az mennyire döntő fontosságú, hogy az adott csapatnak milyen személyiségű pilótái vannak.

„Alapvető fontosságú. Fontos, hogy együttműködőek legyenek, hiszen ez a közös munka egyik alapköve. A cégünk nagy hangsúlyt fektet az újrahasznosításra, és próbálunk együttműködési lehetőségeket találni Európában, illetve főként Olaszországban. Szeretnénk, hogy többen megismerjék a cégünket, és ez az egyik legjobb útja ennek. A vállalat fő profilja a szoftverek voltak, de az utóbbi öt évben már az újrahasznosítás felé is egyre jobban nyitunk. Egyelőre nem tudjuk, hogy mit hoz a jövő, de a vállalat jövőjének szempontjából is sokat fog számítani az, hogy milyen lehetőségeink lesznek a Forma-1-ben.”

Utoljára frissítve: péntek, 21 szeptember 2018 18:32
Szeleczky Afrodite

"Egy adott napon, adott körülmények között azt gondolod, korlátaid vannak. Majd eléred a határt, és azt mondod: "oké, ez a határ". Majd hirtelen egy kicsit tovább lépsz. A gondolataid hatalmával, az eltökéltségeddel, az ösztönöddel és a tapasztalatoddal nagyon magasan tudsz repülni." - Ayrton Senna