Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *

Hangolódjon rá fejben! Kiemelt

Az izgulás verseny előtt gyakori és természetes, de ha előnyünkre tudjuk fordítani, segíthet szellemileg koncentrálni, és testünket optimális teljesítményre sarkallni.

A sikeres verseny kulcsa a pozitív hozzáállás. A feladatra kell koncentrálni, a célunkra, melyet kitűztünk magunk elé. Motivációt adhat az elérni kívánt tempó, melyet, ha hatékony volt a felkészülés, befolyásolni tudunk. Versenystratégiát kell kitalálnunk, és ha nem történik valami külső tényező (pl. időjárás), ami változtatásra kényszerít minket, akkor ennek betartása következtében biztos eredményt érhetünk el. Persze soha ne feledjük azt, hogy adódhatnak olyan külső körülmények egy verseny alatt, amit nem tudunk befolyásolni. A verseny előtt ne változtassunk semmin, a megszokott életmódunkat és étrendünket kövessük, új ruházat vagy új futócipő versenyen való kipróbálása nagyon kockázatos lehet. Kiváló önbizalom növelő lehet az, ha tanulmányozzuk az útvonalat, illetve ha előzetesen megtervezzük az odautazásunk minden részletét. A pihenésnek nagyon fontos szerepe van, különös hangsúlyt kell fektetni az alvás megfelelő minőségének biztosítására. Naponta legalább 7 és fél, vagy akár 9 óra órát ajánlott aludni. Az izgalom minden verseny természetes velejárója, ami növelheti a teljesítményt is. Mikor érezzük, hogy az adrenalin szintünk emelkedik, azt érdemes kihasználnunk és a teljesítményünk növelésére fordítanunk úgy, hogy érzelmeinken uralkodni tudjunk. A leglényegesebb a tudat, hogy felkészültünk a megmérettetésre, és ezáltal tudjuk, hogy képesek vagyunk elérni a kitűzött célunkat. Tehát mindig pozitívan és magabiztosan álljunk a rajtvonal elé.

Utoljára frissítve: 2016. január 07., csütörtök 12:49