Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *

Az olasz életérzés Balatonra költözik Kiemelt

A 2019-es Vespa Világtalálkozónak Magyarország ad otthont 2019 június 6-9. között Zánkán a Vespa Klub Magyarország szervezésében.

Az olasz életérzés jeles képviselője, a Vespa motorok hódítása a világban. Az olasz életérzés jeles képviselője, a Vespa motorok hódítása a világban. A Vespa ugyan is nem csak egy robogó a sok közül, a Vespa maga a nagybetűs robogó. Egy fogalom, egy pátosz, egy jelenség, egy életérzés, amit páratlan és mindent elsöprő megjelenése. Mindezt pedig nemcsak az olaszok és az amerikaiak, hanem mi, magyarok és a környező országok is magukénak érzi. A Vespa motorokról a világ minden táján hallottak már az emberek. Miért is olyan népszerű ez a márka? Mert kultusza van és egyben elegáns motorokat kínál a motorok szerelmeseinek. Mint több világhíres márka, a Vespa útja sem volt töretlen. Az első kis „darazsak” az 1880-as években láttak napvilágot. Rinaldo Piaggio kezdetben a tengeralattjárók belső berendezéséhez szolgáltatott faanyagot, majd a vasúti kerékgyártásban lett érdekelt. Az első világháborúban propellereket, repülőgépmotorokat gyártott, valamint a hajógyártásból vette ki a részét. A világháború a tömegközlekedést is ellehetetlenítette. Ezt a piaci rést felismerve Enrico megalkotott egy olyan járművet, mely könnyen használható, gyors, de tömegtermékként is értékesíthető. Így születtek meg az első Vespa robogók. A sors iróniája, hogy Enrico korántsem kedvelte a robogókat, mégis sikeres járművet, virágzó gyárat hozott létre. A motorok további tökéletesítése lett a következő célja, melyhez mérnöki segítséget is igénybevett. Kényelmes, dizájnos és minél tisztább motorok megvalósításán fáradoztak. A Vespa márka ezáltal megkezdte világhódító útját. A márka tovább robogott Olaszország határain,olyannyira, hogy robogópiacot teremtett. Ám nem volt zökkenőmentes továbbra sem a márkasikere. Folyamatos innovációra volt szükség, hogymeg tudja őrizni magát a piacon, valamint a Vespaszerelmeseinek szívében. Az utakról a mozivászonra isberobogott. Ki ne emlékezne Audrey Hepburn-re, amint Vespa robogóval járja körbe Rómát? Mi lehet a Vespa titka? Mindössze jó marketinglenne? Többről van szó. A Vespa robogómárka, a történelem viharait is átvészelve, ma is minőségimotorokat kínál a robogó emberiségnek.

A Vespa ma már az olasz életérzés, a „dolce vita” egyik jelesképviselője.

Beharangozó video Giannival!