Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *

A Volkswagen márka rajongói számára kötelező, az autózás szerelmesei részére pedig ajánlott program zajlott a 2018. szeptember 22-én, szombaton a már hetedik alkalommal megrendezésre került márkatalálkozó, ahol szórakoztató programokkal várták az egész családot.

A Hungaroring Paddock részén felállított nagyszínpad előtti rész kizárólag a Golfról szólt, melynek eddigi generációit a szakmai zsűri által kiválasztott 300 modell fogja képviselni.

Együttműködő partnereink szervezésében azonban további modellek, így a Bogár, Bora, Corrado, Jetta, Passat, Polo, Scirocco és Vento modellek, valamint természetesen a Transporterek tulajdonosai, illetve rajongói is találkoztak egymással.

Mint autósport beoltottak a szép vagy meghökkentő autók mellett elsősorban a sport vonatkozású eseményeket, kiállításokat kerestük. Így csöppentünk egy kávézás erejéig az ötszörös auto- és rallycross Európa-bajnok Xlavina Motorsportos Szabó Krisztián boxába, ahol ezúttal a haza "játszós" Polót nézhettük meg. Szujó Zoli szakértő tolmácsolásában pedig 3*5 szerencsés nyertes autóztatott is a friss másodszoros apuka - életreszóló lémény lehetett.

Ugyanezen a pályán Ronny Rock Wechselberger mutatta be trükkjeit a Polo R-el.

A boxokban kiállításra kerültek a VW Motorsport jelenlegi aktív járművei: a TCR Golf, és a rallycross világbajnokságon a PSRX csapatban jeleskedő Polo R is!

Nagyon kerestük a Pikes Peak idei elektromos rekorddöntő autóját, de csak egy interaktív installációban szerepelt, viszont itt volt a nagy előd, a kétmotoros Golf, amelynél személyesen a pilótával Jochi Kleint-el is találkoztunk. Az 1987-ben épült autóban két 1.8 GTI motor van turbósítva, érdekessége hogy az osztrák Formula autós specialistánál a Kaimann Racingnál készült, Bécsben. Az ideális 50:50 % -os súlyelosztású 652 lóerős karbon monstrum 20 centivel hosszabb mint a gyári bódé, 34 literes tankja épphogy elég a 12 mérföldes pályára. Többszöri próbálkozás után 1987-ben álltak legközelebb a győzelemhez, akkor 3 kanyarral a vége előtt sérült meg a futómű.

Képgaléria

 

Utoljára frissítve: hétfő, 24 szeptember 2018 04:56