Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *
Az Ural márkanév hallatán mindenki inkább asszociált a végtelen orosz utak elnyűhetetlen igáslovára, mint egy csúcstechnikát képviselő versenygépre. Eddig. Most ugyanis a Hungarian Ural Next Team nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint hogy a Dakar Rally kőkemény pályáira, sőt akár a 6x6-os kategóriagyőzelemre alkalmas technikát varázsol az orosz monstrumból.
Egy ország, amelynek hetven százaléka sivatag, egy ország, amelyben az elnök nemkívánatosnak minősítette a fekete autókat (de adott három év haladékot, hogy eladják vagy átfestessék őket), betiltotta a hippokratészi esküt és az internetet, viszont nagyon szereti az autósportot.
Gumigyilkos terepen, a hajmáskéri lőtéren tesztelte három napon és 1000 kilométeren keresztül a BF Goodrich homokra és köves talajra való abroncsait Szalay Balázs. A sivatag is tartogat meglepetéseket, de a kavicsos, sziklás terep legalább ugyanannyit, szóval aligha kellett jobb helyszín egy ilyen „próbára”.
A szerencse nem csupán az életben, a sivatagi versenyzésben is nagyon fontos – ám Szalay Balázs szerint nem lehet karba tett kézzel várni rá, tenni is kell érte. Az Opel Dakar Team  pilótájának tapasztalatai szerint ugyanis Fortuna nem szegődik ok nélkül az ember mellé – meg kell dolgozni a kegyeiért!
Feladta a 40. Dakar ralit a Szalay Balázs, Bunkoczi László páros, erre pedig nyomós okuk volt.
Szalay Balázs és Bunkoczi László új vizekre evezett, ugyanis a Tankcsapdához csatlakoztak. Új tagokat keres netán a népszerű magyar rockbanda?