Bejelentkezés Regisztrálás

Belépés a Fiókodba

Felhasználói név *
Jelszó *
Adatok megjegyzése

Fiók létrehozása

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó újra *
Email *
Email újra *
Captcha *
A legutóbbi szakaszon végre ráléphettek a gázra Szalayék - a nagy hajtásnak meg is lett az eredménye, hiszen sikerült javítaniuk.
Pihentek. Persze amennyire lehetett, aktívan, hiszen lendületben kell maradni. Az Africa Race szünnapján Szalay Balázs reggel piacra ment és halat, rákot vásárolt (amit azután megsütött a csapatnak), Bunkoczi László előkészítette a másnapi itinert, a szervizcsapat pedig az Opel Mokkán dolgozott. Kicserélték a kopó alkatrészeket, szétszedték és újra összerakták a versenyautót, mindent ellenőriztek rajta, hogy legjobb állapotba hozzák a „második félidő” előtt.
Szerencsére a 2010-es Dakar-győztesnek nem esett baja, két órával később pedig újra el is tudott indulni autójával, mi több, teljesítette is a szakaszt, azonban péntekre nem tudták olyan állapotba hozni a Peugeot-t, hogy pénteken el is tudjon vele rajtolni.
A kilencedik helyen értek célba a csütörtöki versenynapon Szalay Balázsék, azonban annak ellenére, hogy ma haladtak át a legszebbnek nevezett szakaszon, az Opel Dakar Team párosa ebből szinte semmit sem élvezhetett.
Azt ígérték: a szerdai lesz az egyik legfárasztóbb nap az Africa Race-en. Nos, alaposan el is fáradtak a versenyzők, de akadtak olyanok, akiknek kisebb gondjuk is nagyobb volt a fáradtságnál este a táborban. Az „étlapon” szerepelt homokdűne, kiszáradt folyómeder, kősivatag – minden, mi szem-szájnak ingere. És persze, a technika ördöge is akcióba lendült...
Nehéz napja volt kedden az Africa Race mezőnyének, ki ezért, ki azért szenvedett meg vele. Homokos és sziklás rész, gyors, és technikás szakasz is szerepelt az útvonalban, és az itiner is megnehezítette a navigátorok dolgát – megtörtént, hogy a szélrózsa minden irányából érkeztek a járművek. Ez pedig azért nem teljesen szokványos még egy maratoni terepraliversenyen sem.