Legyél TE a Jövő Bajnoka!
A Swift Cup Europe és a Sportime Magazin tehetségkutató nyereményjátéka
A Nyereményjáték szabályzata és lebonyolítása:
A 2014. április 20. és szeptember 21. között 1 éves Sportime Magazin előfizetést megvásárlók és az előfizetés árában foglalt sporttámogatási összeg (2000 Ft) kedvezményezett támogatottjaként a GFS Motorsport Egyesületet és a Swift Cup Europe-ot megjelölő és a játékszabályzatot és adatkezelési szabályokat elfogadó előfizetők vehetnek részt a játékban. (12 éves kortól 18 éves korig mellékelt írásbeli szülői bele egyezéssel a Swift Cup Europe alapkiírásának szabályai szerint)
Minden egyes darab előfizetés vásárlása egy-egy újabb esély a játékban való részvételre, egy személy több darab éves előfizetés vásárlásával is növelheti esélyeit.
Egyszerre történő nagyobb darabszámú (céges) csoportos előfizetés vásárlása esetén mindig fel kell tüntetni azt az alapszabályzatnak megfelelő természetes személyt akinek a játékban való részvételét a csoportos előfizetéssel támogatják.
A nyereményjáték szervezői a játékban való részvétel és az előfizetés vásárlás ösztönzésére 2014. április 20. és szeptember 21. között minden hétre ( összesen 20 darab ) az együttműködő partnerek által biztosított kisebb nyereményt ajánlanak fel.
A nyereményjátékba 2014. szeptember 20.-ig megvásárolt az előfizetések vásárlásával és a tehetsegkutato@sportime.hu email címen 2014. szeptember 20.-ig történő regisztrálással lehet benevezni.
A nyereményjáték első fordulójaként a szeptember 20.-ig előfizetést vásárló és a játékba regisztráló személyek közül kisorsolásra kerül összesen 50 fő játékos az alábbi felosztásban:
Az első 25 fő akik (vagy akik játékban való részvételének támogatására) sorrendben darabszámban a legtöbb előfizetést vásárolták és 25 fő az összes többi előfizetést vásárló és a játékba szabályosan regisztráló személyből.
(Ugyanezzel a fenti módszerrel még 5-5 fő tartalék játékos is kisorsolásra kerül.)
A nyereményjáték második fordulójaként a fenti 50 fő számára megrendezésre kerül egy 3D-szimulátoron lebonyolított válogatóverseny az R Factor-programban a virtuális Hungaroringen a Swift Cup Europe versenyautójával.
A válogatóversenyhez a szimulátort és a Budapesti helyszínt az SBR Racing.hu Kft biztosítja.
A szimulátor versennyel lebonyolított válogatóverseny első 10 helyezettje plusz a darabszámban legtöbb előfizetést vásárló játékosok közül a szimulátor versenyen legjobban teljesítő 5 fő játékos jut tovább a nyereményjáték válogatójának harmadik fordulójába.
A nyereményjáték harmadik fordulójaként a fentiek alapján bejutott 15 fő játékos részére a későbbiekben kijelölésre kerülő budapesti bér-gokart pályán megrendezésre kerül egy egyfordulós válogatóverseny.
Ennek a válogatóversenynek az első 3 helyezettje jut tovább a nyereményjáték negyedik fordulójába, a fődíj eléréséhez szükséges elődöntőbe.
A nyereményjáték negyedik fordulójaként az elődöntőbe jutott 3 fő játékos részére a Swift Cup Europe rendezője a versenysorozat hivatalos edzésnapján egy sportszakmai és fizikai tréninggel, valamint szabályismereti oktatással egybekötött felkészítést tart.
Ennek a felkészítő napnak az eredményei és tapasztalatai, valamint a szükséges sportszakmai szempontok alapján a Swift Cup Europe rendezője választja ki a győztes játékost, aki a GFS Motorsport és a Sportime Magazin versenyzőjeként részt vehet a 2014. október 10-12. között a Hungaroringen lebonyolításra kerülő MNASZ Autós Gyorsasági OB utolsó futamán a Swift Cup Europe 1300cm3-es kategóriájának utolsó futamán.
A győztesen kívül az elődöntőbe jutott másik 2 fő játékos a Sportime Magazin és a Swift Cup Europe VIP vendégeként vehet részt 2014. október 10-12. között a Hungaroringen az MNASZ Autós Gyorsasági OB utolsó versenyhétvégéjén.
A játékban minden regisztrált résztvevő saját felelősségére (a 18. életévüket be nem töltött személyek írásos szülői beleegyezéssel) vesz részt különös tekintettel a válogató versenyek és a fődíj programjára.
Adatkezelés:
A játékba regisztráló személyek hozzájárulnak, hogy személyes adataikat a Sportime Magazin kiadója és a Swift Cup Europe szervezője tárolja és a későbbiekben marketing és kommunikációs tevékenység során felhasználja, míg a felhasználás engedélyezésének visszavonását írásban feléjük nem jelzik.
A játékban nyereményként felajánlott szolgáltatások, termékek pénzre nem válthatók.
Szólj hozzá