Úgy tűnik már az idei első driftversenyen is, igazi nemzetközi mezőny vár ránk a RabócsiRingen, Május 6-7-én a Drift Games-en!
Már javában zajlik a nevezés és a regisztráció az idei Drift Games #10-re, ahol nem csupán az első GRID verseny kerül megrendezésre, de ahogy szoktuk a driftereknek is lehetőséget biztosítunk a Drift Games keretei között. Az idei már most megmondom, hogy őrületes lesz, hiszen nagyon komoly autókkal neveztek már most a versenyre. Közülük szeretnék bemutatni néhányat. Érkezik hozzánk Lengyelországból, Olaszországból, Németországból és még más környező országból is versenyző, az első három legérdekesebb autók pedig figyeld csak mik lesznek!
Rafał Kochanowski – Lengyelország
Rafal egy 700 lóerős, 1100 Nm-es BMW E81 1-essel áll rajthoz, melyben egy brutális 4,2 literes, turbóval megfújt V8-as dolgozik. Szépen füstölnek majd a 256/35/18-as gumik és biztos, hogy mennyei hangja van a BorgWagner turbinának. Az etanolos program egy ECUMASTER BLACK computer segítségével teszi a dolgát, és természetesen minden verseny kikötésnek is tökéletesen megfelel az autó.
Luca Fuschini – Olaszország
Luca az olaszországi Aereus squadra corse asd csapatával érkezik a versenyre, egy LS3 swappos Mazda RX-7 FC Turbo II-vel amely 525 lóerőt küldd az aszfaltra. A 6,2 literes LS-t FIA – E2-SH homológ kasztniba burkolták. Az autó tele van egyedi átalakításokkal melyeket Te magad is megtekinthetsz majd kint a versenyen a depóban. Hidd el nem érdemes kihagyni!
Kenneth Konz – Németország
Kenneth egy igazi úriember, hiszen nem mással versenyzik, mint az elmebeteg Porsche Panamera avagy “Pornamera”. Kennethnek elég sajátos elképzelési van az egyediségről, melyet többször is hangoztatott már.
“Az első eseményen alacsony turbónyomást használtam, ami 955 LE-t és 1131 Nm nyomatékot eredményezett. Viszont ha 1,2 bar-ra emelem a turbónyomást, akkor már akár 1334 LE és 1566 Nm nyomatékot is képes lesz fejleszteni a motor”
majd így folytatta:
“Persze, hogy a V8 LS motor nagyszerű, de én Porsche fan vagyok. Szerettem volna valamit, ami még senkinek sem volt előttem. Nem egy mindennapi autó, nem úgy megy, hogy csak berohansz az autósboltba néhány alkatrészért és már össze is áll minden. Vágytam a saját egyedileg módosított álom autómra. Megépítettem hát az eddigi leghosszabb pro driftautót, 2895 mm-es a tengelytáv…”
A Rentadriftcar.com 4 személyes arany színű Lexus GS300 650 lóerős Supra motoros Drift Taxija mindkét nap várja az érdeklődőket! https://rentadriftcar.com/
Na? Felkeltettük az érdeklődésed? Minden hasznos infót megtalálsz social média felületeinken és a honlapjainkon!
Időterv
Jegyárak
Kemping információk
Ha drift nem lenne elég:
2023-ban indul a legújabb amatőr verseny sorozat
Sokak úgy hiszik, hogy az autósportban a megfelelő körökbe kell születni, különben semmi esélyük sincs arra, hogy versenyezzenek. Te is ezek közé az emberek közé tartozol? Akkor most van egy jó hírünk, 2023-ban a Hunakamo és Drifting.hu csapata szó szerint bárkinek megadja a lehetőséget arra, hogy később akár a drift vagy más autóverseny szériában találja magát akár egy nemzetközi versenyen. Na de ne szaladjunk ennyire előre!
A GRID egy belépő szintű, a Ken Block-os mutatványokhoz hasonló, ám mégis eltérő verseny kategória lesz. Amelynek célja, hogy teret, lehetőséget és kihívásokat biztosítsunk a drift, rally vagy akár a szlalom versenyek utánpótlásának. A hangsúly a vezetéstechnikán és koncentráción van, na meg persze, hogy mindezt csakis kilinccsel előre tegye a pilóta.
Éppen ezért a versenypálya felépítése mellőzi azokat az elemeket, ahol például tolatni kellene, vagy megállásos parkolást kivitelezni. Szóval itt menni kell, és űzni kell, mert nem lesznek pihentető szakaszok! A verseny természetesen nem babra megy, hanem időre! Minél gyorsabban teljesíted a köröket annál jobb eredményt érhetsz el.
Fotó: Galyas Szabolcs
– Drifting.hu –
Szólj hozzá