Keresés
Close this search box.
szilveszter rally 2021 12a

Rövidre sikerült a Szilveszter rally

Pásztor Tomi navigálásával hat gyors várt Csabiékra, amiből sajnos csak kettő adatott meg. 

Villáminterjú Juhász Csabival.

Ne szaladjunk előre, kezdjük a pályabejárással. Nem az első Szilveszter ralid volt ez, de most navigált neked először, ha jól tudom pásztor Tomi. Miként is sikerült felírni a pályákat?
– A külső gyorsaságin tudtuk használni a régi itinerert, így csak a ring belsőt kellett felírnunk. Viszonylag hamar végeztünk a pálya bejárással, sikerült jól feldolgozni a pályákat Tomival. Bizakodóak is voltunk a versennyel kapcsolatban, hogy jól fogjuk érezni magunkat az autóban.  

Következett az első versenynap, ahol egész jó időt mentetek H12 kategóriában az első gyorson, és egészen a hetedik helyig meneteltetek. Ennyire jó volt az új navigátor, vagy az évek és rutin bizonyított?
– Szerintem jó volt az összhang, jó volt a navigáció. Persze tudtunk volna gyorsabban menni, mert a beállítások nem voltak tökéletesek. De tény, hogy jó ritmusban jöttek az információk Tomitól.

Aztán jött a fekete leves. A Mikulás raliról ismerős problémával küzdöttetek. Mi is történt a micuval most?
– Befordultam a második szakasz rajtjához kézifékkel és a kipufogó megelőzött minket. Leszakadt a középső kipufogó cső és keresztbe fordult az autó alatt. Elálltuk az utat majdnem teljesen, egy kisebb forgalmi dugót okoztunk. Ezúton is elnézést kérek a többiektől! A szervizesek leszáguldottak hozzánk és megoldották a problémát (köszi fiúk!),  és 13 perc késéssel ugyan, de robogtunk tovább. Ezen a szakaszon sikerült előre lépni a kategóriában, pedig a szerelők letiltottak az ugratásról, mert féltünk, hogy leszakad a kipufogó, így ott óvatosan mentem.

Ha újra rajtolhatnátok mit és miért tennétek másként a sikeres célbaérkezésért!
– Igazából semmit. Másnap reggel a harmadik szakasz rajtjában álltunk, amikor elkezdett folyni a motorolaj egyenesen a kipufogóra. Kiálltunk a versenyből, nehogy nagyobb kár keletkezzen a kocsiban. Erre nem tudok felkészülni.

Úgy gondolom, hogy jövőre kihagyjuk ezt a versenyt. Ez már nagyon nehézkes a csapatnak, az ünnepek között ezzel foglalkozni és a verseny sem ad akkora élményt, mint amekkora költséggel jár. Most már a 2022-es szezonra koncentrálunk, ha jól tudom már megkezdődött az autó revíziója, remélem a kocsi sokkal gyorsabb lesz idén.

Együttműködő partnereink: Volvid, Lel Kft., Zsilip 2008 Kft.,  Interdairy Hungary Kft., Seamaster Products Kft., Gran-Export Kft., Altis Építő Kft., Endriago Kft., TT SPED, West- Start Kft., West-Parcel Kft., Komplex-D Kft., H B c.e Kft., Mihidra Kft., ML-LOG Kft., Lanexpert Kft., Mahiti Kft., Phobex Kft., LA-TO Beton Kft., Vídia Csavar Kft., DSG Kft., HUN-THERM Consulting Kft., P.O.P., NR Szoftver Kft., Extrem Line Kft., Artifex J+J Kft., Private Reprezent Kft., JB Controll Kft., Corpus Bútorgyártó Kft., Salépker-EU 2000 Kft., Nyírség MÉH Kft., Nagy Ferenc E.V., Total Wagon Management Kft., Civis Solar Hungária Kft., Inter-Agrowashker Kft., Zoltán Electric Kft., PMP Trans Kft., Granulines Invest Kft., Zöld Élet Szociális Szövetkezet, Flotál.eu, FAB-METÁL KfT., CVR-Transport Kft., Rail & PaperlogEASTics Kft., AQUA LINEA Kft., Hard Trans Kft., GPS COM Kft., Simon és Társa Kft., Bódva-Út Kft., Oxyma System Kft., Mechanical Factory Kft., Metisz-Tomker Kft., SL-Forg Kft., ILANT Technology Kft., Strong Bau Invest Kft.

Juhász Csaba – Pásztor Tamás
Kole Media Center Kft.
Mitsubishi EVO X.
A-HÍD Szilveszter Rallye – 2021
2021.12.27-29.

Fotó: Hajóka SportFotó

– Hajósi Miklós –

A szerzőről

Szólj hozzá

Kapcsolódó bejegyzések

Scroll to Top