Keresés
Close this search box.

Mutasd be Debrecent!

blank

A debreceni városmarketinggel és turisztikai marketinggel foglalkozó szervezet új, fiatalos, a város értékeit kreatív formában megmutató grafikai megoldásokat keres itthonról és külföldről egyaránt.

Már jóval 200 felett jár azon ötletek száma, amelyet a világ minden tájáról küldtek grafikusok, kreatív ügynökségek a VisitDebrecen pályázatára.

Nem csak a már eddig beérkezett pályázatok kreatívak, hanem a VisitDebrecen marketingfogása is. A minél izgalmasabb, minél szélesebb körből érkező ötletekhez a CROWDSPRING kreatív közösségi platformot hívták segítségül. Az itt meghirdetett pályázatok nemzetköziek és az oldalra jellemző szabályok szerint teljes mértékben anonimak és transzparensek. Így egyelőre csak annyit látni, hogy a felhívás célba talált, sokan érzik úgy, hogy van grafikai megoldásuk Debrecen bemutatására. A kiíró kifejezetten figyelt arra, hogy helyben is értesüljenek a debreceni stúdiók, grafikusok, kreatív műhelyek és alkotók a pályázatról és minél nagyobb számban vegyenek részt a versenyen.

Ugyanakkor az majd csak a meghosszabbított – május 8-ai – határidő után derül ki, hogy kinek az ötlete nyeri el a 350 dolláros fődíjat ( a második helyezett 250, a harmadik 200 dollárt nyer). „De ennél talán még izgalmasabb, hogy a nyertes pályamunka az alkotót valóban világhírűvé teszi, hiszen az általa tervezett és Debrecenre jellemző grafika a bögrétől a hűtőmágnesen keresztül a pólóig mindenhol megjelenik, ami aztán a világ számtalan pontjára eljut öregbítve a tervező és persze
Debrecen hírnevét” – mondta Gődény Gábor, a VisitDebrecen divízióvezetője.

A kiíró május 8-ig, továbbra is várja a pályázatokat! A pályázaton való részvétel ingyenes (a CROWDSPRING-re történő regisztrációhoz kötött).

A szerzőről

Szólj hozzá

Kapcsolódó bejegyzések

Scroll to Top