A megállapodás értelmében a 2019-es szezonban 11 versenyhétvégén át fogjuk látni a piacvezető kenőanyaggyártó Liqui Moly logóját a versenypályák mentén, a megállapodás teljesítése pedig a 2019 május 29-31 között megrendezésre kerülő Bahreini Nagydíjtól indul. Ez a típusú megjelenés lehetővé teszi a márkák számára, hogy több nemzetközi piacon növeljék a márkaismertségüket, és ezáltal kapcsolatot teremthetnek az elsődleges autós célközönséggel.
Az üzleti megállapodás részeként a Liqui Moly megkapta a regionális Formula-1 IP-jogokat Németországban, amely kiváló lehetőséget ad a vállalat számára, hogy szélesebb körben is népszerűsítsék a márkát a hazai piacukon. A Liqui Moly erős jelenlétet mutat a motorsport világában, ráadásul a portfóliójuk bővítése a sportágban lehetővé teszi, hogy bemutathassák erőfeszítéseiket más fontos globális piacokon is.
„A Formula-1 örömmel üdvözli Liqui Moly-t az F1 regionális szponzoraként. A világszerte ismert prémium kenőanyaggyártó, a Liqui Moly tökéletesen illeszkedik márkánkhoz és a közönségünkhöz, és várjuk, hogy együtt dolgozzunk, hogy a szélesebb és mélyebb rajongói kapcsolatok révén bővítsük jelenlétüket a sportban” – nyilatkozta Murray Barnett, a szponzorációs és kereskedelmi partnerkapcsolatok igazgatója
Peter Baumann, a Liqui Moly marketingigazgatója hozzátette: „Nagyon izgatottak vagyunk, hogy a Formula-1 család tagja lehetünk. Ennek az izgalmas sportnak még mindig növekvő nemzetközi jelenléte biztosítja a megfelelő platformot a márkánk ismertségének növelésére világszerte.”
Szólj hozzá