Keresés
Close this search box.
Fotó: Getty Images

Már Kanadában ott lesz a Heineken

Fotó: Getty Images

A Formula One Management hivatalosan is bejelentette, hogy szponzori szerződést kötött a Heinekennel, s ezentúl a nagydíjak során jelentős reklámfelületet foglalnak majd el a sörmárka logói.

A Heineken az idei Olasz Nagydíj névadó szponzora is lesz és komoly szerepet fog vállalni a sportágban, beleértve a közösségi médiát és a szurkolóknak szervezett programokat is.

Természetesen a cég mindemellett az F1 CSR kampányaiban is részt fog venni: hamarosan útjára indul a „Ha vezetsz, sose igyál” kampány, amelynek arcai David Coulthard és Sir Jackie Stewart lesznek.

Az együttműködést csütörtökön, egy sajtótájékoztató keretében jelentették be Kanadában. „A Heineken egy prémium márka, remek hírnévvel és első osztályú marketinggel” – mondta az eseményen Bernie Ecclestone, a Forma-1 kereskedelmi jogainak birtokosa, majd hozzátette, hogy meleg szívvel üdvözli a márkát a Forma-1 nagy családjában. „Mindkét vállalatnál az innováció szerepel az első helyen és remélem, hogy ez egy hosszú és különleges együttműködés kezdete” – fűzte hozzá a 85 éves brit üzletember.

A Heineken a Forma-1 mellett kiemelt partnere az UEFA Bajnokok Ligájának és a Rögbi-világbajnokságnak is. „A Formula 1 több, mint egy verseny – ez egy globális esemény” – mondta Gianluca Di Tondo, a Heineken igazgatója. „Az F1 egy páratlan lehetőséget jelent a Heinekennek, hiszen általa a meglévő vásárlókat meg tudjuk tartani, illetve potenciális fogyasztókat is megszólíthatunk a folyamatosan növekvő piacon. A Forma-1 három fontos területen dominál: erős kereskedelmi lehetőségeket biztosít, kibővíthető és innoválható általa a felelősségteljes italozásra felszólító kampányunk, valamint lehetőség nyílik arra, hogy a két cég alkalmazottai megosszák egymással tudásukat és tapasztalataikat.”

A Heineken reklámjai már a hétvégi, Kanadai Nagydíjon is láthatóak lesznek a célvonal fölötti hídon.

A szerzőről

Szólj hozzá

Kapcsolódó bejegyzések

Scroll to Top