A luxus és az autósport most már összeér: a Louis Vuitton 2025-től a Formula 1 globális partnere lesz, a történelmi együttműködést pedig egyből egy különleges lépéssel nyitják, ugyanis a francia divatház lesz az első futam, az Ausztrál Nagydíj névadó partnere. Az esemény különlegességét hangsúlyozza, hogy a márka ikonikus monogramja most először jelenik meg egy versenypálya szélén.
A partnerség azonban nem csupán a verseny nevét érinti, ugyanis a Louis Vuitton aktívan részt vesz a szezonnyitó különböző eseményein. A márka a megnyitó ceremónián is kiemelt szerepet kap, és a dobogósok számára egyedi trófeatartó láda kollekciót is készít. Az ikonikus monogram mintázatú trófeatartók az egyes versenyhelyszínekre szabott, egyedi színvilággal lesznek ellátva.

Azonban nem ez lesz az első alkalom, hogy a Louis Vuitton és a Forma-1 útjai keresztezik egymást: 2021 és 2024 között a márka az Automobile Club de Monaco-val együttműködve készítette el a Monacói Nagydíj hivatalos trófeatartó ládáját. A luxusmárka egyébként nem csupán az autósport világában van jelen: évek óta egyedi trófeatartókat tervez a futball, a vitorlázás és az olimpiai játékok számára is.
„Örömmel köszöntjük a Louis Vuittont a 2025-ös szezon nyitóversenyének névadó partnereként. Két ikonikus márka találkozásáról van szó, amelyeket az innováció, a kiválóság és a kreativitás iránti szenvedély köt össze.A Louis Vuitton belépése nemcsak a sportélményt emeli új szintre, hanem a luxus, a kézművesség és az autóversenyzés legmagasabb szintjének egyesülését is ünnepli” – nyilatkozta Stefano Domenicali, a Formula 1 elnök-vezérigazgatója.
Pietro Beccari, a Louis Vuitton elnök-vezérigazgatója hozzátette: „A két világ közötti szinergia az atelierekben és a garázsokban egyaránt visszaköszön, ahogy mestereink és mérnökeink közösen ünneplik a bajnokok kivételes teljesítményét.”
A luxusipar az elmúlt években hatalmas átalakulásokon megy keresztül. A luxus iránt rajongók egyre kevesebbet költenek ruhákra és kiegésztőkre, sokkal inkább előtérbe került az élmények halmozása. Valósznűleg ez a trend is szerepet játszott abban, hogy az LVMH egyre több pénzt és energiát fordít különböző események szponzorálására.
Szólj hozzá