A Haas csapatfőnöke, Günther Steiner nem aggódik a támogatók miatt: a szakember úgy fogalmazott, hogy „tudunk élni nélkülük.”
Annak ellenére, hogy a Haas Automation a nemzetközi márkapiacon igencsak erős értékkel bír, az amerikai istálló autóján a szezon előtti teszteken csak egy márka logója, a svájci óramester Richard Mille tűnt fel.
A GPUpdate.net újságírója megkérdezte Steinert a helyzetről, aki így felelt: „Szerintem ha megnézzük azokat a csapatokat, akik már hosszú ideje itt vannak és nagyon stabilak, nincsenek nagy szponzoraik.”
„Azt kell mondanom, hogy ez egy nehéz piac a szponzoroknak. Úgy gondolom, ha valaki támogatni szeretne minket, akkor még várnak egy kicsit, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy elég stabilak vagyunk-e.”
„Reméltük-e, hogy több támogató lesz majd látható az autónkon? Persze! Azonban szerencsések vagyunk, hogy a Haas Automation támogat minket, szóval nem a szponzoroktól függünk, túl tudjuk nélkülük is élni a szezont” – nyilatkozta Steiner, aki még hozzátette, hogy a szerencsés helyzetük ellenére azon vannak, hogy további támogatókat szerezzenek a csapatnak.
Idén Romain Grosjean csapattársa Kevin Magnussen lesz. Grosjean egyik támogatója a Microsoft, ennek köszönhetően a technikai cég logója mindkét pilóta overálján megtalálható, míg Magnussen a dán ruhacéget, a Bestsellert hozta magával.
Szólj hozzá