A Formula-1 hivatalos sajtóközleményében jelentette be, hogy az F1 Esports új partnere a cipő és sportmárka, a New Balance lett.
Az elkövetkező F1 Esports Pro Series bajnokság élő eseményein az ESports versenyzők New Balance zoknit és cipőt fognak viselni, miközben részt vesznek a hivatalos e-versenyeken.
Az F1 ESports Pro Series bajnokság három eseményt foglal magába, amelyet élőben is közvetíteni fognak. Az események mindegyikén több versenyt rendeznek meg, amelyre októberben és novemberben kerül sor, Londonban.
Csakúgy, mint a valóságban, az F1 ESport Pro Seriesben a versenyzők és a csapatok pontokat gyűjtenek, hogy megnyerjék a versenyzők és a csapatok bajnokságát, ráadásul 200 ezer dolláros összdíjazást is biztosítanak a szervezők. A Forma-1-es csapatok júliusban választották ki a versenyzőiket, akikkel teljesíteni fogják a bajnokságot. Az eddigi adatok alapján a nézettségi adatok is alátámasztották, hogy nagyon sokan érdeklődnek az esemény iránt, és nagyméretű az a globális sportközösség, amely az F1 Esports számára biztosítja a résztvevőket.
Chris Travers, a Formula-1 globális partnereiért felelős igazgatója örömét fejezte ki, hogy a New Balance-ot az F1 Esports Pro sorozat partnerei között láthatja, a DHL, a Fanatec, a Codmaters és a Gfinity után.
Chris Davis, a New Balance globális és sportmarketing alelnöke hozzátette: „a New Balance-nál szilárdan hisszük, hogy partnereink tükrözik az értékeinket. Az F1 Esports-al való partnerségünk megmutatja az innováció iránti elkötelezettségünket és jelentős kapcsolatot teremt a vásárlókkal, akik világszerte szeretik a prémium rajongói élményeket. A Formula-1 és a New Balance folyamatosan arra törekszik, hogy kimagasló termékeket hozzon létre a megfelelő fogyasztói közegnek – együtt fogjuk ünnepelni a szakmaiságot, az átgondoltságot és a kifinomultságot. A Formula 1 valóban globális, félelmet nem ismerő, független, első osztályú sport, melynek lelkes rajongótábora van, akik a sebességre, a versenyekre és a vonzó tartalmakra vágynak.”
Szólj hozzá