
Bernie Ecclestone már érti, hogy mennyire fontos a közösségi média szerepe a Forma-1 népszerűsítésében.
A sportág kereskedelmi jogait birtokló üzletember egy 2014-es interjújában még azon a véleményen volt, hogy a Facebookon vagy a Twitteren való jelenlét mindössze csak egy egészen apró részét teszi ki az F1 promotálásának.
Ecclestone azonban az Advertising Week Europe konferenciáján bevallotta, hogy tévedett korábban, és most már érti, hogy mennyire fontos szerepet játszanak ezek a platformok a reklámpiacon. „Nem értettem a lényegét, az emberek meg folyamatosan azzal traktáltak, hogy ‘már a gyerekek is ezt használják’, mire ezekre mindig azt válaszoltam, hogy a gyerekek nem vásárolják meg azokat a kiadványokat, amelyeket a szponzoraink finanszíroznak, így ez nem sokat segít rajtunk” – idézte fel egykori gondolatait a milliárdos, majd elmondta, hogy azóta gyökeresen változott a véleménye, s a témával kapcsolatban már edukálta magát. „Ma már ahogy csak tudom, támogatom a közösségi média felületeinket kezelő munkatársakat, és ügyelek arra, hogyan használják.”
Ecclestone a konferencián arra is kitért, hogy a Forma-1-et az Egyesült Államokban is szeretné népszerűsíteni. A jövőbeli tervek között szerepel az is, hogy hat futamot rendezzenek a tengerentúlon, illetve szeretné még négy eseménnyel bővíteni a versenynaptárt.
Szólj hozzá