Keresés
Close this search box.

Ezüstös hétvége a Kassa Rallyn

Interjú Juhász Csaba autóversenyzővel.

Interjú Juhász Csaba autóversenyzővel.

Egy igazi túlélő verseny után vagy navigátoroddal, Juhász Zsoltival.

Előkelő kategória második helyen fejeztétek be a 41. Kassa Rally-t.

Miként értékeled a 11 szakaszt? Volt-e kedvenced, vagy felejthetős gyorsod?
– Az egész versenyt inkább elfelejteném. Az első nap felénél a sebességváltó meghibásodott, innentől kezdve mindig tartanom kellett egy kézzel a sebességváltót harmadik fokozatban, Nem könnyű így vezetni ezeken a kanyargós pályákon. Az első napi utolsó szakaszon felnyílt a motorháztető, beverte a szélvédőt. Több mint két percet hagytunk bent a szakaszon, innentől már nem volt értelme sietni.
De igazából az Optima nevű szakaszon, akkor sem mentem volna gyorsabban, ha kergetnek. Minősíthetetlen állapotban volt a pálya, mire a P csoportot rá engedték erre a szakaszra. Észre kellene venni a rendezőknek és a szövetségnek, ha egy pálya fölött már eljárt az idő.
Talán a Dakar útvonalába beillene ez a szakasz.
Az egész hétvégén egy vicc volt amit a rendezők a P csoporttal műveltek. Kétszer álltunk egy órát a rajtban, de másnap sem volt egy szakasz sem, amikor időben elrajtoltunk volna.
Vasárnap megálltunk a Herlany-i szakaszon, mert Tőzsérék autóját arrébb kellet raknunk az út közepéről, hogy elférjünk mellettük. Ez öt és fél percig tartott. Sajnos a rendező elfejtette ezt az idő nekünk jóvá írni. A helyszínen lévő sportbíró pedig nem állt a helyzet magaslatán, így a második helyen értünk a célba.

Mennyire sínylette meg a Honda ezt a versenyt?
– Szét szakadt a kipufogó, a kartervédő megsemmisült, a bal első lengéscsillapító tönkrement és kaptunk három defektet. Egy Veszprém Rally-ról is kb így jönnénk haza, csak az murva verseny.

Ha újra rajtolhatnál, mit tennél másképp?
– Felemelném az autót murva magasságra és más gumikkal mennék. De ez már csak egy tapasztalat a jövőre nézve.

Legközelebb hol indultok és milyen autóval?
– Szeretnénk szeptemberben Bassanoban rajthoz állni a Megane-nal.
Ezen dolgozunk, remélem sikerül.

Köszönjük Partnereink segítségét!
www.infovaros.hu, Tiszaújváros Transz. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen – Power. Bio Balls Hungary Kft. Dynea Kft. Mahiti Kft. DDZ MED Kft. Komplex – D, ML-Log Kft. POP Kft. Eastjob. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Zsoma-Ker Kft. Öko Transz. Kartel 97Bt. Bezama Kft. Adó-Dó Plusz Kft., Product T-Pride Kft., R-Pex2000 Kft., H.B c.e. Mérnöki Szolgáltató Építő és Kereskedelmi Kft. aquageneral.hu. Kelet-Atlasz Kompresszor Kft. Baromfiudvar 2002 Kft. Castrol. Unilub Kft. Assist-Trend Észak Kft. BB-Logistic.eu. Távit Kft. Autó M3 Szerviz és Diagnosztika. D.D-Z.- MED Kft. Szamsped Transz Kft. Best Tyre Kft. Technor 93 Kft., Vivifer.hu, Olvisz 98 Kft., Termix Bt, Magyar Ipar Kft., Dr. Lan Kft., Hernád Fólia Kft., Bója Teherfuvarozás, Flotál Kft, www.flotal.eu/kapcsolat, DruszAgro, Hunola Kft., TT Sped kft. DSG Tervezőiroda Kft, Natrur Gold Farms Kft., Bio Balls Kft., NBBH s.r.o, BB-Logistic Kft. Alföld Európa, H-Euro Consult Bau Kft., Baromfi Trans 2008 Kft., Vargatrade-Ferr Kft., Lanexpert Kft., Inter-Agrowashker Kft., Dentmark Kft., Glasstone Transz Kft., Total Wagon Management Kft., Akku-System Bt, Dexter Transz Kft., NGK Spark Plugs, Black Point Kft, Viveszt-Med Bt, Juhász-Média Kft., Crash-Men team Kft., Magyar Mélyépítő Kft. Diák Meló Miskolc.

Fotó: Dudás Endre

– Hajósi Miklós –
www.hajoka.hu

A szerzőről

Szólj hozzá

Kapcsolódó bejegyzések

Scroll to Top