A sport adta értékek, a tömegsport rendezvények marketingjének sajátosságai, a felelősségvállaló gondolkodás, valamint a sport társadalomformáló és közösségépítő hatásai kerültek terítékre a Sportmarketing Újragondolva Meetup-on.
A sport adta értékek, a tömegsport rendezvények marketingjének sajátosságai, a felelősségvállaló gondolkodás, valamint a sport társadalomformáló és közösségépítő hatásai kerültek terítékre a Sportmarketing Újragondolva Meetup-on.
Az eseménynek a budapesti Loffice Coworking adott otthont, ahol fővárosi és vidéki szakemberek vettek részt. Ez volt a nyolcadik meetup, amelyen Kocsis Árpád (a BSI ügyvezető-versenyigazgatója), Pósfai Gábor (a Decathlon Magyarország ügyvezető igazgatója), Kovács Kriszta (sportpszichológus), Szilágyi László (a Merkapt Zrt. marketing vezetője), Murányi András (a Nemzeti Sport főszerkesztő-helyettese), Kiss Andrea (az UVSE PR vezetője) és Gangl Edina (az UVSE és a magyar válogatott kapusa) tartott előadást.
A Sportmarketing Újragondolva Meetup azért jött létre, mert korábban hiányzott Magyarországról a sportmarketing szakmai fóruma. A meetupok féléves rendszerességgel jelentkeznek, egy sorozatot alkotnak, amely során a tágabb értelemben vett sportmarketing és sportgazdaság témakörök – így a sportszponzoráció, a sport online vonatkozásai, a sport PR, a sportpolitika, a sportrendezvény szervezés, a sportmenedzsment, a sportjog – kapnak teret.
A Sportmarketing Újragondolva Meetup célja a hasonló érdeklődésű, a sportért tenni akaró embereket összehozni és lehetőséget adni az interakcióra. Mindehhez oldott hangulatot teremtő környezetet biztosítunk és a délutáni időzítéssel megadjuk a lehetőség arra, hogy a résztvevők a rendezvény után kötetlenül folytathassák a gondolatcserét.
A Sportime Magazin következő számában bővebben lehet majd olvasni a meetup-ról.
Szólj hozzá