A paddockban és a szebbnél szebb old timerekkel teletûzdelt parkolókban egész nap pezsgett az élet, kalapos hölgyek és nyakkendõs-tweedzakós urak csevegtek egymással, a hangulatos aláfestést élõzene szolgáltatta, a klubok felvonulásán pedig az is ráhajthatott a Formula–1-es versenypálya aszfaltjára, akinek egyébként erre (pláne ilyen autókkal) nem lenne lehetõsége.
Az eseményeket 180 magyar és 30 külföldi újságíró követte, és a világ bármely pontjáról, bárki bekapcsolódhatott a versenyekbe a stream segítségével.
Mert persze a hétvége fõ attrakciója azért mégiscsak az volt, amikor a hatvanas, hetvenes, nyolcvanas évek versenyautói hét kategóriában megmérkõztek egymással a Hungaroring aszfaltján.
A legszebbek, legdrágábbak, és mégis az egyik legélvezetesebb csatát vívták…
A mezõny legértékesebb autója, a Ferrari 250 GT Breadvan, amelynek mindenki a csodájára járt a hétvége folyamán (tízmillió eurót ér, méghozzá azért, mert mindössze egyet építettek belõle) sajnos szintén kiesett a Trofeo Nastro Rosso kategória versenyébõl, itt a gyõzelmet egy 1960-as, gyönyörûségesen kecses Maserati T61 volánjánál Guillermo Fierro szerezte meg.
Szólj hozzá