Különleges hétvége volt, különleges hangulatban telt, különleges – hatvanas, hetvenes, nyolcvanas évekbeli – versenyautók részvételével.
Korábban sohasem tartottak még ilyen jellegû viadalt Közép-Európában.
A Group C kategória futamán a Mercedes C11 és Kriton Lendoudis kétséget sem hagyott afelõl, hogy a mezõny leggyorsabbja (ahogyan arról korábban már írtunk, ez az a Sauber Mercedes, amely azért viseli még mindig az oldalán Michael Schumacher nevét, mert annak idején a legendás német pilóta egy éven keresztül tesztelte, fejlesztette). Ez a versenygép, ha pályára gurul, mindig eszelõs tempót diktál, most is majdnem másfél kört vert a második helyezett Porsche 962C-re.
A Group C-s autóknál a szárnyaik állításával elérték a lehetõ legmagasabb leszorító erõt, a többiek azonban (akik autójánál erre nem volt lehetõség) egyszerûen a vezetési stílusukkal alkalmazkodtak a teljesen más körülményekhez.
A Formula 2-es kategória sokáig a Formula 1 előszobája volt, többek között innen került be a „nagyok” közé Jochen Rindt, Jacky Ickx, vagy Jacques Laffite. Sajnos a ringen nem volt túl nagy a mezőny, de hangjuk és látványuk annál élvezetesebb volt.
Szólj hozzá