A vasárnapi formaautós verseny sokkal nagyobb küzdelmet hozott az első helyért, a poleból induló Brajnik, illetve Bechkhäuser tizedekre autózott egymástól, de végül Brajnik kerekedett felül.
A szombati naphoz hasonlóan vasárnap is Paolo Brajnik nyerte meg a formaautók időmérő edzését a LAPTIMING Academy Kupán, míg Magyar János a második, a szombati futamgyőztes Tom Beckhäuser pedig a negyedik rajtkockát szerezte meg.
Egy kicsit fura közjátékkal indult a verseny, ugyanis a verseny ifjú kezdője, Szomszéd Lajos már a rajtrácsra kifelé menet megpördült az egyes kanyarban, az autója lefulladt, nem tudta újraindítani, így a rajtig sem jutott el. A versenyen Paolo Brajnik ezúttal élni tudott az első rajtkocka nyújtotta előnnyel, bár a verseny végéig hatalmas harcot vívott a szombati győztes Tom Beckhäuserrel. A cseh versenyző az első helyért folytatott küzdelemben többször elhagyta a pályát, ezért utolsó figyelmeztetést kapott. A verseny végéig tizedekre autóztak egymástól, de végül az olasz Brajnik meg tudta őrizni a vezető helyet. A futam végére a másik olasz, Andrea Cola is megközelítette őket, de nem tudott beavatkozni a két élmenő versenyébe, így harmadik lett.
A legjobb magyar a negyedik helyen befutó Magyar János lett, aki ezen a napon nem tudta felvenni a versenyt az első hárommal.
A legjobb Formula Renault-s az ötödik helyen befutó Hefler Róbert lett.
Formula autós eredmények:
- Paolo Brajnik (Dallara F318) 25 perc 26.108 mp.
- Tom Beckhäuser (Dallara 308 Opel) +0.683 mp.
- Andrea Cola (Dallara 312 Mercedes) +1.271 mp.
- Magyar János (Formula Master Tatuus) +11.310 mp.
További részletes eredmények ITT
Magyar János, Magyar Racing Team (Formula Master Tatuus, összetett 4. hely, E-2.0 magyar bajnoki 2. hely):
A rajtot jól sikerült elkapnom, de Brajnik az első kanyarban külső íven maradt, így utána a kettesben jobb pozícióban volt, és tudta tartani az első helyet. Majd a középső szerktorban veszítettem el, elfékeztem a sikán előtti féktávot és mellém tudtak szúrni. Ennek ellenére a kategória 2. helyet be tudtam húzni a nap végén. Ezt tudtam tartani, a gumik elfogytak, küzdöttem végig, próbáltam a legjobb köröket kihozni, ez most ennyire volt elég.
Szólj hozzá