Ugyan Michelisz Norbi indult az első helyről, ám az első kanyarig sok minden történt…
A rajt után Norbi autójából eltűnt az erő (állítólag Gerrieri után haladva kipufogó gázt szívott a kocsi), így Tarquini el tudott menni mellette.
Dejavu érzése volt az olasznak, hiszen tavaly sem engedte a Local hírót nyerni, de hát a verseny már csak ilyen.
Guerrieri az ötödik körben elvesztette helyét a két Hyundai között, amikor pillanatnyilag lelassult. Ezután a Honda visszaesett a harmadik helyről a 11. körben Guerrieri belement a gumifalba, és bejött a biztonsági autó. A 15. körben újraindult a mezőny, de a Mulsanne Team versenyzője Kevin Ceccon az Alfa Romeo Giulietta TCR tette ki a pályáról, megint biztonság autó. Gurrieri „nyugdíjba vonulása után” Yann Ehrlacher örökölte a Cyan Performance Lynk & Co autóval a dobogó harmadik pozícióját. Mikel Azcona pedig egy erős hétvégét zárva végzett a negyedik helyen, a Cupra TCR-ben. Thed Björk ötödik lett a Lynk & Co-ben, megelőzve az előző két futam nyertesét Néstor Girolamit. Hatodik Rob Huff, majd Augusto Farfus, Nicky Catsburg és Jean-Karl Vernay következett. A második futam dobogósa Daniel Haglöf kilencedik lett. Müller áthajtásos büntetést kapott, miután csapattársával Priaulx-al ütközött. A további pontszerzők Aurélien Panis, Frédéric Vervisch, Tom Coronel, KCMG-s Attila Tassi és Mehdi Bennani.
Szólj hozzá