Keresés
Close this search box.

Zsúfolt mezőny és B3 motorcsere Barcelonában

blank

Budapest, 2015. november 3. – Az eddigi legnagyobb és talán legerősebb mezőnnyel zárult a SEAT LEON Eurocup 2015-ös évadja Barcelonában. A B3 Racing pilótáinak, Bús Edinának és Tassi Attilának a versenytársak mellett nem csak a gyors kanyarokkal és nagy féktávokkal, hanem saját autójukkal is meg kellett küzdeniük.

33 pilóta érkezett Barcelonába a SEAT LEON Eurocup záró versenyére. Sok régi és új pilóta tesztelte a futamon a SEAT-okat, többen közülük más sorozatok bajnokai is voltak. Barcelona az egyik legnehezebb versenypálya a Eurocup-ban, nagy féktávokkal, gyors kanyarokkal, hirtelen irányváltásokkal és a gumikat nagyon megterhelő aszfalttal.

Tassi Attila, a mezőny legfiatalabb pilótája, nem hazudtolta meg önmagát, és eddigi seat-os tapasztalatait jól kamatoztatta az évad utolsó versenyén. Bár az időmérőn nem hozta ki magából a maximumot, látszott hogy tempója alapján sokkal jobb helyezést érhet el a hétvégén.
Az első versenyen az egyik marshal mulasztása miatt boxutca áthajtásos büntetést kapott. A büntetés nem zökkentette ki Attilát, éretten, gumispórolós vezetéssel feljött a 12. helyre.
A második verseny kiváló rajtja után egészen a 7. helyig tornázta fel magát Tassi, amikor a pályát elhagyó Zanini szabálytalan visszatérésével kiütötte az éppen előző B3-as pilótát, így Attila sajnos kiesett a versenyből.

Bús Edina nem túl szerencsés évét az utolsó versenyhétvége is igazolta. Edina CupRacer-ében az időmérő után, az első verseny előtt kb. másfél órával motort kellett cserélni. Ráadásul a rajt utáni első kanyarban hátulról kiütötték, így nem tudta befejezni futamot. Az egész versenyt egyébként csak a mezőny fele tudta befejezni.
A második verseny, úgy tűnt pozitívabb végkimenetellel fog zárulni Edina számára; egészen a 14. helyig jött fel, ám az utolsó körben a bal első gumija megadta magát, így végül Edina nem láthatta meg a verseny végét jelző kockás zászlót.

A szerzőről

Szólj hozzá

Kapcsolódó bejegyzések

Scroll to Top