A Forma–1 2025-ben fogja ünnepelni fennállásának 75. évfordulóját, ennek örömére a stílusos ünneplés mellett tették le a voksukat: az LVMH-val, a világ vezető luxusmárkájával, tízéves globális partnerséget kötöttek. A megállapodás részeként több ikonikus LVMH márka is bekapcsolódik a száguldó cirkusz világába, köztük a Louis Vuitton, a Moët Hennessy és a TAG Heuer.
A példátlan együttműködás 2025 elején stratol. A partnerség tökéletes időben érkezik, hiszen a Forma–1 népszerűsége és kulturális jelentősége az egekbe szökött az utóbbi években. A sportág egyfajta hídként szolgál a sport és szórakoztatóipar között.
„Sportágunk alapja a kiválóság iránti törekvés, amely az LVMH számára is alapvető érték, így örömmel jelentem be ezt a történelmi partnerséget, amely 2025-ben indul. Ahogy a Forma–1 globális növekedése folytatódik, úgy vonz új és sokszínű közönséget, így az LVMH tökéletes partner számunkra, hogy tovább fejlesszük a rajongói élményeit és gazdagítsuk a sport örökségét. Ez egy mérföldkő mindkét vállalat számára.” – mondta a megállapodás kapcsán Stefano Domenicali, a Forma–1 vezérigazgatója.
Az LVMH egyedisége és vállalkozói szelleme megjelenik majd a Forma–1 világában, legyen szó prémium vendéglátásról, exkluzív eseményekről, limitált kiadásokról vagy lenyűgöző tartalmakról. Érdekesség, hogy a Louis Vuitton és a Moët Hennessy már a Forma–1 1950-es születése óta aktív szereplője a sport világának.
Az együttműködés keretében a Louis Vuitton mestermunkái, a Moët Hennessy prémium italai és a TAG Heuer precíziós órái a jövőben szerves részei lesznek a versenyhétvégéknek. „Az emberek, a kiválóság iránti törekvés és az innováció szenvedélye áll mind a házaink, mind a Forma–1 tevékenységének középpontjában. Legyen szó motorsportról, divatról, órakészítésről vagy borokról és szeszes italokról – minden apró részlet számít a siker felé vezető úton. A műhelyeinkben és a világ különböző versenypályáin is ez az állandó határfeszegetés inspirálja a víziónkat, és ezt az értéket kívánjuk közvetíteni ezzel az egyedülálló partnerséggel” – fogalmazott Bernard Arnault, az LVMH vezérigazgatója.
További részleteket a partnerségről 2025 elején közölnek.
Szólj hozzá