Keresés
Close this search box.

Pontszerző helyről estek ki a H-Moto Team pilótái

Hasonlóan biztató előjelek után végül hasonlóan balszerencsésen alakult a H-Moto Team számára a FIM Superstock 1000 Kupa idei második futama, mint két hete az első. Aragón után Assenben is a pontszerzést érő helyekről rajtolt el a magyar csapat mindkét külföldi pilótája, ám a végén mégis elmaradt a várt ünneplés.

Hasonlóan biztató előjelek után végül hasonlóan balszerencsésen alakult a H-Moto Team számára a FIM Superstock 1000 Kupa idei második futama, mint két hete az első. Aragón után Assenben is a pontszerzést érő helyekről rajtolt el a magyar csapat mindkét külföldi pilótája, ám a végén mégis elmaradt a várt ünneplés.

Aragónban Riccardo Cecchinit egy technikai probléma hátráltatta, míg Robert Muresan a 9. helyért támadt, amikor az utolsó körben bukott. A mostani hétvégén, a hollandiai Assenben a ragyogó 10-11. helyre kvalifikálták magukat a szombati száraz időmérő edzésen, így egyértelműen azok közé a pilóták közé tartoztak, akik nem különösebben várták vasárnapra az esőt, hiszen normál körülmények között, esőben ott tudtak lenni a top10 közelében.

Ha akarták, ha nem, az eső vasárnap megérkezett Assenbe, így minden addigi előzményt nyugodtan el lehetett felejteni, a versenyre egy teljesen új helyzet állt elő, új, extrém körülményekkel. Tudniillik, még a reggeli warm up-ot is száraz pályán rendezték, így az egyetlen etap, amelyre vizes pályán került sor, az maga a verseny volt.

A pilóták tehát fejest ugrottak az ismeretlenbe, és a H-Moto Team párosa egy óvatosabb kezdéssel a 13-14. helyre csúszott vissza. Cecchini a következő körökben elkezdett szépen feljebb lépkedni a sorban, Muresan viszont sajnos bukott, így számára ismét ideje korán véget ért a verseny. Már csak néhány kör volt hátra a futamból, amikor Cecchini a 11. helyen haladt, ám az amerikai Joshua Day nagyon kitartóan szorongatta az olasz versenyzőt. Visszavenni tehát nem lehetett, és a nagy igyekezetbe sajnos becsúszott egy kis hiba, ennyi pedig épp elég egy ilyen versenyképes mezőnyben, hogy a végén pontok nélkül utazzon haza az ember.

Természetesen a hétvége végén mindkét pilóta csalódottan nyilatkozott, hiszen kezd nagyon frusztrálóvá válni az az ellentmondás, ami a mezőnyben elfoglalt valós helyük és a ponttáblázatban elfoglalt helyük között tátong. Két hét múlva, Imolában ezt az ellentmondást is szeretnék a helyére tenni, és feliratkozni a FIM Superstock 1000 Kupa idei pontszerzői közé, ahol tempójuk és a motor ereje alapján, a helyük van.

Riccardo Cecchini
„Jól motoroztam, és minden tőlem telhetőt elkövettem, hogy magam mögött tartsam Joshua Day-t, és megőrizzem a 11. helyemet, de sajnos lesodródtam a pályáról. Bosszantó, hogy nem tudtam befejezni a versenyt, mert egész hétvégén jónak tűnt a tempónk, és lehetőségünk lett volna pontokat szerezni. Mindenesetre az elvégzett munkánkkal elégedett vagyok, a motorral úgyszintén, ezért Imolába azzal az egyértelmű céllal fogok megérkezni, hogy begyűjtsem első idei pontjaimat.”

Robert Muresan
„Közös erőfeszítéseink ellenére, hogy egy jó esős beállítást találjunk, ma problémáink adódtak a vizes pályán, már a felvezető körben is. Az adatok azt mutatják, hogy a traction control valamiért nem működött megfelelően, és mivel korábban nem volt egy esős edzésünk sem a motorral, így elestünk a pontszerzés esélyétől. Habár, úgy tűnt, ha nincs a bukásom, akkor a problémáink ellenére is sikerült volna szereznünk néhány pontot, de ilyen a versenyzés, és most már csak Imolára koncentrálunk, illetve arra, hogy ott jobb versenyt fussunk.”

A szerzőről

Szólj hozzá

Kapcsolódó bejegyzések

Scroll to Top