Keresés
Close this search box.

Nem feltartott kézzel állunk rajthoz a Mitropa Kupában!

blank

Interjú Kertész Krisztán autóversenyzővel a 7. Rebenland Rally előtt.

 

Kertész Krisztián – Velezdi Eszter
Opel Astra OPC – FA-ZE Tyre Repair Kft.
7. Rebenland Rallye – 2018.03.06-17.

Az Opel sosem kop el, tartja a mondás. Ha jól tudom az általad terelt is csak „átalakult” a 2018-as versenyszezonra, amit az osztrák Rebenland Rally-n kezdesz hű navigátoroddal Velezdi Eszterrel.
Miben is lett más az versenyautó, mint 2017-ben?
– Csak az ilyenkor szokásos „teljes generált kapta” A régi elemeket, amik elkoptak kicseréltük újra. A taposóba a dudát szereljük be, a Speert felújítottuk, új fékbetéteket kapott, és új autóemelőt kapott az autót, amivel gyorsabban tudunk kereket cserélni. Vadonatúj Hankook gumikkal vesszük fel majd a harcot a sporttársakkal. Lámpasort kapott az autó, a fényszórókat is kicseréltük, mert ott éjszakai gyors is lesz és jó ha látunk rendesen. A design a maradt az autón, nem változtatunk rajta. Nagyobb, hosszabb, kényelmesebb, tágasabb teherautónk is lett.

A Powerstage-val 16 gyors vár rátok a kettő napos Rebenland Rallye-n. Előzetes nevezés alapján 98 rally autó várható a versenyen. 170 kilométer a magyarországitól merőben más gyorsasági kilométert kell majd sikeresen teljesítenetek. Tudtatok-e készülni erre a versenyre, ha igen miképp?
– Igen leszünk egy páran, még a kategóriánkban is, népes mezőny lesz! Készülni rá még nem volt lehetőségünk, 15-énlesz a pályabejárás! Az viszont sokat segít fejben, hogy Hadik Andrissal mentünk itt tavaly, így van fogalmam róla hová is megyünk! Lesz itinerünk, így nem kell felírjuk újból, csak átnézni! Ez is nagy segítség! A környék gyönyörű, hó szerintünk már nem lesz, de itt extrém módon mennek a töveken, és kanyar kanyar hátán van! Nagy kihívás ez számomra, a kormány mögött!

Mint tudjuk a verseny a célban ér véget, ti miként is szeretnétek teljesíteni a két kemény napot, abban a tudatban, hogy akár még hó is lehet a pályán? Mi is a cél a versenyen?
– Szeretnénk célba érni, és pontokat gyűjteni a Mitropa kupában, mert terveink közt szerepel, menni itt is egy szezont. Nyilván vannak vérmesebb reményeink is a célba érésen kívül, de fogalmam sincs mire vagyunk képesek ezzel az autóval! Én sem vezettem még külföldön, Eszti sem navigált még ilyen pályákon! De nem feltartott kézzel megyünk oda, és már nagyon versenyezni akarunk!

Köszönjük Partnereink segítségét: MIHIDRA KFT., KISS ZSOLT EV., NATURGOLD FARM, FIRE-CREW KFT., ZSOMAR-KER KFT., MAGYAR IPAR KFT., T-FOREX KFT., R-PEX 2000KFT., KOKO EXPRESS, BLACK POINT ALAPÍTVA 1991 KFT., KERÉKGYÁRTÓ ÉS TÁRSA KFT., UNIFY KFT., ANDREZOL-NET KFT., D.D.Z.-MED KFT., ADÓ-DÓ PLUSZ KFT., BEST-TYRE GUMI, HORVÁTH KFT., KARTEL 97 BT., H-EURO CONSULT BAU KFT., ASSIST -TREND ÉSZAK KFT., SPÉCI KOMPLETT KFT., TT SPEED KFT., DELTA HUNGÁRIA ÉPÍTŐ KFT., FÉLIX PROFESSIONAL KFT., UNILUB CASTROL NEMZETI IPARI DISZTRIBÚTOR., BÚTORSTRONG BAU INVEST KFT., GLS WESTPARCEL KFT., WEST-START CSOMAGSZÁLLÍTÁS RAKTÁROZÁS KFT., BAR-POR-TRANS KFT., KARCHER., INTERDAIRY HUNGÁRIA KFT., BAROMFIUDVAR 2002 KFT., KELET-METÁL KFT.
– Hajósi Miklós –

A szerzőről

Szólj hozzá

Kapcsolódó bejegyzések

Scroll to Top