A német olaj– és adalékspecialista LIQUI MOLY reklámtevékenységében továbbra is épít a nemzetközi kézilabdasportra. A cég a 2021 januárjában Egyiptomban megrendezésre kerülő férfi világbajnokság hivatalos szponzora. „Ez a sportág a marketingmenünk jelentős része. Ezért 2021-ben ismét részt veszünk” – nyilatkozta a LIQUI MOLY ügyvezetője, Ernst Prost.
Két évvel ezelőtt a kék-piros logó a Dániában és Németországban megrendezett bajnokság 96 mérkőzésén volt látható. „Ezzel nem csak majdnem egy millió nézőt értünk el a stadionokban, hanem sok millió sportrajongóhoz hoztuk közelebb a márkánkat a képernyők előtt a világ minden részén” – tette hozzá Ernst Prost. A következő, észak-afrikai rendezvény különleges lesz. „A Covid-19 miatt minden lehetséges, egy kevés stadionlátogatóval megrendezett VB-től a nézők nélküli VB-n át a teljes lemondásig. Senki sem tartja kézben az eseményeket. Ha a bajnokság megrendezésre kerül, akkor mindenképpen a LIQUI MOLY részvételével.”
A LIQUI MOLY akkor is kitart a különböző sportágban történő szerepvállalása mellett, amikor a kicsi és a nagy sportrendezvények egyaránt szervezési és pénzügyi kalandnak számítanak. „Az üzleti életnek végső soron folytatódnia kell, és ehhez az élő rendezvényeken történő hirdetés egyértelműen hozzátartozik” – hangsúlyozta a kenőanyag-specialista ügyvezetője.
A résztvevői mezőny sportkülönlegességnek számít. A férfi kézilabda-VB történetében először 32 csapat áll majd rajthoz 24 helyett. „Ez azt jelenti, hogy több csoportmérkőzés, ezáltal pedig több reklámidő lesz” – emelte ki Ernst Prost.
A LIQUI MOLY hagyományosan a motorsportban képviselteti magát, jelenleg a MotoGP motorkerékpár-világbajnokságban, ezen felül egy saját csapattal a Moto2-ben, illetve a túraautó-sportban. „Mivel a motorsporton kívül is meg akarjuk szólítani a sportkedvelőket és növelni szeretnénk a márkánk ismertségét, más rendezvényekre is építünk. A kézilabda-VB egyike ezeknek.”
A nyitómérkőzésre január 14-én, míg a döntőre január 31-én kerül sor. „A pályán zajló események jól jellemzik azt, ahogy cégként működünk: gyors akciók, teljes erőbedobás, csapatszellem, és az akarat, hogy a legjobbak közé tartozzunk” – zárta gondolatait Ernst Prost.
Szólj hozzá