Keresés
Close this search box.
MTI Fotó: Illyés Tibor

Valódi reklámhordozóvá válhat a magyar válogatott

MTI Fotó: Illyés Tibor

Szabados Gábor sportközgazdász szerint a magyar labdarúgó-válogatott szereplése az Európa-bajnokságon sportgazdasági értelemben is új távlatokat nyithat meg.

Úgy fogalmazott: rendkívüli lehetőséget jelent minden ilyen siker, ami segít, hogy a magyar futball valódi reklámhordozóvá tudjon válni.

A szakértő szerint az lenne a lényeg, hogy a magyar válogatott sikerét fel lehessen használni például a magyar bajnokság népszerűségének növelésére is.

A sportközgazdász kitért arra, a kiemelt sportesemények történetében vannak példák elkészült létesítményekre, amelyeknek sem a finanszírozása, sem az utóhasznosítása nem volt megoldott. Példaként hozta fel a 2014-es, Brazíliában megrendezett labdarúgó-világbajnokságot, amelyre úgy készültek el stadionok, hogy azokban már szinte senki nem játszik.

Franciaország sokkal tudatosabban tervezte meg az Európa-bajnokságot. Négy új stadiont építettek és hatot újítottak fel, de már most látszik, hogy ezeket tudják majd használni a bajnokság után is – mondta.

A szerzőről

Szólj hozzá

Kapcsolódó bejegyzések

Scroll to Top