Versenyre hívta a vállalatokat a 3 Jó Cselekedet pályázat, hogy megtalálják azokat a cégeket, akik az év során különféle jó cselekedet hajtottak végre. Február végén tartották a díjátadót, a dm a legkreatívabb jó cselekedet kategóriában győzött a Nap gyermekei kampánnyal, a Mosolygó fogacskák programmal pedig különdíjat nyert a drogéria a legnagyvonalúbb jó cselekedet kategóriában.
A 3 Jó Cselekedet pályázat immáron második alkalommal hívta versenyre az ország vállalatait, hogy azok megmutassák, mely három, társadalmilag felelős gyakorlatot valósítottak meg az elmúlt évben a fenntarthatóság jegyében. A legzöldebb, legmeghatóbb, legnagyvonalúbb és legkreatívabb cselekedetekért járó díjakkal nem csak elismerik, hanem ösztönzik is a piaci szereplőket a felelős működésre.
A dm CSR programjait a 3 Jó Cselekedet zsűrije két kategóriában is díjazásra méltónak értékelte: Nap gyermekei program kiérdemelte a legkreatívabb jó cselekedet díjat, a kampányt idén hatodik alkalommal szervezi meg a dm, a középpontjában a gyermekek napvédelme áll. Tavaly meseíró pályázatot írt ki a dm óvodáknak, a nyertes ovinak melenoma szűréssel egybekötött, élményekkel teli családi napot szervezett a drogéria, az első 400 pályázó pedig naptejeket nyert a programban.
Az aktivitást egy UV-ellenőr roadshow is kísérte, strandokon, nyári rendezvényeken tűntek fel a dm UV ellenőrei, és naptejjel kenték be a családok tagjait. A programot idén is megszervezi a dm, márciustól kreatív napvédelmi eszközök készítésére buzdítják az ovikat.
A 3 Jó Cselekedet pályázaton különdíjat kapott a drogéria Mosolygó fogacskák edukációs programja, amely során 8000 diákhoz juttattak el a szervezők fogápolási csomagot, két fődíjast is sorsoltak, az egyik iskolában fogászati szűrést szervezett a dm és partnere, a másik iskola diákjai kirándulást nyertek a budapesti Minipolisz gyerekvárosba.
A dm Kft. Együtt egymásért név alatt dolgozta ki CSR programjait, amelyek középpontjában az egészséges életmód, a gyermekek helyes fogápolása és napvédelme, valamint a szociálisan hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítése áll.
„Örömteli, hogy Magyarországon egyre több cég érzi fontosnak a társadalmi szerepvállalást, büszkék vagyunk rá, hogy a dm is azon cégek között van, akik jót cselekszenek környezetükben. Díjazott programjaink kedveltek a vásárlók körében, évről évre új elemekkel frissítjük az aktivitásokat” – nyilatkozta Kanyó Roland, a dm Marketing és PR menedzsere.
Szólj hozzá