Közel 300 óvoda naptejet, míg a fődíjas családi napot kapott a dm CSR programjának keretében.
A dm hatodik alkalommal szervezte meg a Nap gyermekei CSR programját, amely során a napvédelmet állította országos pályázata középpontjába. A program célja, hogy szakemberek segítségével, edukációs jelleggel felhívja a nyilvánosság, főleg a szülők és pedagógusok figyelmét a napvédelemre.
A drogéria az ovisokat és a pedagógusokat hívta játékra: az ovik kreatív napvédelmi eszközöket készítettek, az alkotás jó alkalom volt arra, hogy a gyerekek megismerkedjenek a napvédelemmel.
Készült sokféle kreatív eszköz: napellenző színes papírból, papírcsákó, pajzs a napsugarak ellen, volt olyan ovi, ahol nyarat varázsoltak az óvodába, mások különféle ötletes sátrakkal óvták magukat a napsugaraktól.
A pályázatban közel háromszáz óvoda nyert naptejet, a legötletesebb pályázatok közül sorsolással döntötték el, hogy melyik intézmény nyeri el a fődíjat. A melanoma szűréssel egybekötött családi napot a székesfehérvári Felsővárosi Óvoda Ybl Miklós Lakótelepi Tagóvodája nyerte, így május 26-án a gyerekek egy élményekkel teli programot kaptak ajándékba, a színpadi programok mellett játékos vetélkedőn tehették próbára magukat a kicsik.
„Örülünk, hogy több száz óvoda küldte el hozzánk pályázatát, jól látszik, hogy a pedagógusok és a gyerekek sokat foglalkoztak a napvédelmi eszközök elkészítésével, s így sikerült játékos formában megközelíteni a témát. Köszönjük partnereinknek és vásárlóinknak, hogy idén is program mellé álltak” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
Dr. Szabó Renáta, a MelanomaMobil bőrgyógyász szakorvosa szakmai tanácsokkal segítette a programot, a nyertes óvodában is szűrésre várta a gyerekeket és szüleiket.
A dm másik együttműködő partnere, a L’Oréal Magyarország Kft. a nyertes óvodák számára biztosította a naptejet, hogy valóban gyerekjáték lehessen a napvédelem.
A programban a dm szakmai partnere a L’Oréal Magyarország Kft., a MelanomaMobil, a Katex Kft. és a Gróf Széchenyi Család Alapítvány volt, a vásárlók pedig idén is pontadományozással segíthették a gyerekek napvédelmét, több, mint háromezren támogatták a programot a dm törzsvásárlói közül.
Szólj hozzá