A futás divat lett. Ez tény. De vajon mit mutatnak Magyarország első reprezentatív, futókra fókuszáló felmérésének adatai? Ezt mutatta be az NN Biztosító.
A futók 62 százaléka visz magával valamilyen technikai eszközt sportoláshoz, legtöbbször mobiltelefont, 38 százalékuk pedig valamilyen futáshoz kapcsolódó applikációt is használ – derül ki az NN Biztosító magyar internetezők futási szokásait vizsgáló reprezentatív, online kutatásából. Erre a fogyasztói igényre reagálva az NN ingyenes futóalkalmazást fejlesztett. A runaddict újszerűsége abban rejlik, hogy a futók számára kitűzött kihívások teljesítését vásárlási kedvezményekkel jutalmazza.
A magyar internetezők 29 százaléka legalább hetente egyszer fut, átlagosan 4,3 kilométert – állapította meg az NN Biztosító reprezentatív online felmérése. A futók által használt technikai eszközök közül a mobiltelefon a legnépszerűbb, a megkérdezettek 54 százaléka használja ezt a sportoláshoz. Minden hatodik futó visz magával valamilyen specifikus eszközt, például futóórát, okosórát, vagy aktivitásmérő pántot.
A témával bővebben foglalkozik a most készülő, és júniusban megjelenő Sportime Magazin.
Szólj hozzá