A pályát igen jól ismerem, hisz itt kezdtem versenyezni.
Kis Ádám
Levianus Motorsport.
Autocross OB Dömsöd
2014.07.20.
A hétvégén, Dömsödön indulsz a Mitsubishi Colt EVO-al a Francia EB helyett. Mi is történt, hogy Magyarországon állsz rajthoz?
– Sajnos a messzi út nem jött össze. Több hátráltató tényező is felmerült, melyek között egészségügyi problémák is vannak, ezért úgy döntöttünk, hogy a francia futamot kihagyjuk.
Mivel Dömsödön, a hétvégén OB-t rendeznek, elindulunk rajta, ezért nem maradunk verseny nélkül. Jó pár új fejlesztést is ki tudunk próbálni. Ez jó felkészülés lesz az Olasz EB-re.
Magyarországon, Szeghalomban indultál már a Colt-tal. Most Dömsöd következik.
Mi a véleményed erről a pályáról? Mennyire lehet összkerekes autóval kiautózni a pályát?
– A pályát igen jól ismerem, hisz itt kezdtem versenyezni, nagyon jó vonalvezetésű, gyorsnak mondható. Biztosan mondhatom, hogy tempósan fogok autózni rajta.
Az OB-n mindig jobbos a pálya iránya, így nagyot lehet ugratni, a hátsó egyenes részen. Viszont az ugrató tetején meg kell fékezni az autót, hogy a jobbos visszafordítót tempósan tudd bevenni. Kedvenc kanyarom a tornyos kanyar, mert egy íven autózható akár keresztben is.
Visszatérve a Francia Eb-re egyik szemem sír az elmulasztott verseny miatt ugyanis abszolút 9-ik helyen állok jelenleg a Touring AC kategóriában.
Viszont most egy jó teszt lehetőség adódik, az Olasz EB előtt számomra.
A fejlesztések egy részét tudjuk csak Dömsödön kipróbálni, a többi a hétfői nap délutánjára készül el. Melyet a fékpadon fogjuk tesztelni.
Mint utólag kiderült, a Colt a Nová Pakai döntőben, nem igazán viselkedett összkerekes autóként, mert Visco megadta megát a „B” döntőben.
Támogatók: Belföld Sped Kft, LKL Color Kft, Adip’ Art Kft, Levianus Kft,
– Hajósi Miklós –
www.hajoka.hu
Szólj hozzá