Keresés
Close this search box.

Cél a CEZ-ben minél előrébb végezni

blank

Interjú Juhász Csabival az olasz 54º RALLY DEL FRIULI VENEZIA GIULIA előtt.

 

Juhász Csaba – Juhász Zsolt
Mitsubishi EVO X. – Juhász Média Kft.
54º RALLY DEL FRIULI VENEZIA GIULIA
2018.08.08-31.09-01.
Az 54º RALLY DEL FRIULI VENEZIA GIULIA verseny vár rád, és csapatodra augusztus utolsó hétvégéjén.

31-én egy „Purzus” nevű 15 kilométeres szakasz, és egy bő 1 kilométeres városi gyors vár rátok. Ezek még fényes nappal lesznek megtartva. A „Purzus” első gyors után levezetés lesz nektek a városi gyors vagy azért oda oda léptek majd a gáznak?
– Nagyon nehéz, technikás pályák van ezen a versenyen. Már az elején megpróbálunk egy jó tempót autózni, mert a holnapi rajtsorrend a mai eredményektől függ. A belvárosi szakaszt is komolyan vesszük. Az is bele számít az értékelésbe.
Szeptember elsején már hat gyorsot mérnek majd rátok a rendezők, amiben 15-21 kilométeres gyorsokon fogtok megküzdeni a versenyzőtársakkal. Miért is ezen indultok, hisz a Barum rally is tervben volt nektek, vagy akár a Nova Gorica rally?
– Sajnos a Barum Rally-ra nem jött össze az a támogatói csoport, amire szükség lett volna, ahhoz, hogy részt tudjunk venni a versenyen. Ez a verseny egyébként is tervben volt, mert a CEZ Bajnokság része. Második helyen vagyunk a CEZ Production Cup-ban, szeretnénk év végén a dobogón állni, ezért vagyunk most itt, hogy pontokat szerezzünk.
A két versenynap alatt 118 versenykilométer vár rátok, ami nem is oly sok, viszont van olyan, ahol 1000 méter magasan lesztek. Mi is a cél ezen a versenyen
– Mivel más Mitsubishi nem indul rajtunk kívül, ezért nincs kivel összemérni magunkat. Próbálunk egy jó tempót autózni, hiba nélkül és a CEZ-ben minél előrébb végezni.
Esőt jósolnak szombatra. Remélem így is lesz, és akkor jól fogunk szórakozni, mert ez a sok szűk lassú kanyar nem fekszik a Mitsubishinek.
Köszönjük Partnereink segítségét! Az „Infovárosok hírportál hálózat”, Dynax, P.O.P Sales, Szl Tank (Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru, DDZ Med, B-Partner&More, NR Szoftver Kft., Black Point Kft., Magyar Ipar Kft., EastJob, Komplex-D, Nomido Madera, Lanexpert Kft., Tiszaújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar, Félix Professional, Assist Trend Észak Kft., Castrol Unilub Kft., Szamsped.hu, TT Sped, Mahiti Kft., Andrezol-Net Kft., T-Forex Kft., West-Start., West Parcel, Vozik Balázs E.V., Hard Trans Kft., Kóródi Tamás E.V, Kelet-Atlasz Kompresszor Kft., R-Pex 2000 Kft., ProDuct-Price Kft., HB Ce, Extem Line, Nagy Ferenc E.V. (Munkaerőközv), Öko Trans Kft., Inter Agrowashker, Márkó ÁBC, H-Euro Consult Bau Kft, ML Log Kft., FEST-GROUP, Kartel 97 Bt, Diákmeló Miskolc, Dr Lan Kft., TiszaBérc Kft, Vanco Bt, Salépker EU 2000 Kft., Karcher Debrecen, Strong Bau Inveszt Kft., Adó-dó Plusz Kft., Phobextools, Carcolor, Lanexpert.hu, drlan.eu, mihidra.hu, Tóth-Szer Kft., Kiss Zsolt E.V., Interdairy Hungary Kft., Tatár és Társa Kft., Corpus Bútorgyártó Kft., Vollux Rent Kft., Liliomlakókert.hu, Vollux Managment Kft., CSV Logistik, Neurofeedbackmiskolc.hu, Kelet-Metál Kft., Nyírség MÉH, ZOLGERTRANSZ Kft., 4K SHOP., Total Wagon Managment Kft., Delta Hungária Kft., Delta Magyaroszág Kft., Altis Építő Kft., Endriago Kft., Kiss Zsolt E.V., Salépker, Fire-Crew Kft., Liza Kft., Nomido Madera, Civic Partner, Hajnal és Kriszt, Web Factory, Székhelyi Kamion, Inker Bt., Pedro 2006 Bt., Simon Zoltán E.V., AG-ING Kft., Ali-Transport, Decran Kft., Rodex Kft., VÍDIA Csavarszaküzlet, Dr. Sóczó Réka egyéni ügyvéd, Private Reprezent Kft, LEL Kft., Volvid Zrt., Ferencz Racing Technology.Factory, Székhelyi Kamion, Inker Bt., Pedro 2006 Bt., Simon Zoltán E.V., AG-ING Kft., Ali-Transport, Decran Kft., Rodex Kft., VÍDIA Csavarszaküzlet, Dr. Sóczó Réka egyéni ügyvéd, Private Reprezent Kft, LEL Kft., Volvid Zrt., Ferencz Racing Technology, Monett 2008 kft., HLS Ventil Kft.

– Hajósi Miklós –

 

A szerzőről

Szólj hozzá

Kapcsolódó bejegyzések

Scroll to Top