A LIQUI MOLY fokozza az élsport melletti elkötelezettségét a könnyűatlétikai Eb-n. A 36. Fedettpályás Európa-bajnokság március 5. és 7. között kerül megrendezésre a lengyelországi Toruń városában. A 2019-es minszki Eb-hez hasonlóan a DNA-val (Dynamics New Athletics) egy különleges formátum válik a fedettpályás Eb részévé. Hat ország atlétái egy tíz sportágat felölelő, kétórás mérkőzés keretében küzdenek meg egymással. A legtöbb sportágban győzelmet arató atléták nyerik meg a mérkőzést.
Az Eb „hivatalos partnereként” a kenőanyag-specialista logója a kamerák főbeállítása mentén négy banneren lesz, a célegyenesben, valamint az atléták bemelegítési területén lesz látható. Ezen felül a stadionban található videófalon látható lesz a német cég reklámszpotja. A csomagot az Eb-rendező minden kommunikációs tevékenységébe történő integráció teszi teljessé.
A kenőanyag-specialista élsportban való szerepvállalása közismert. Peter Baumann marketingvezető következőképpen nyilatkozott ezzel kapcsolatban: „A sportszponzorálás jól illeszkedik a márkánkhoz. A kiemelkedő sportolókhoz hasonlóan a LIQUI MOLY-nál mi is mindig a legjobbat hozzuk ki magunkból. A széles médiavisszhangot arra használjuk, hogy növeljük márkánk ismertségét.”
Szólj hozzá