Keresés
Close this search box.

Sportmarketing Újragondolva Meetup

November 13-án nyolcadik alkalommal rendezik meg a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amelynek témája ezúttal a sport társadalmi hatásai és a felelősségvállaló gondolkodás.

November 13-án nyolcadik alkalommal rendezik meg a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amelynek témája ezúttal a sport társadalmi hatásai és a felelősségvállaló gondolkodás.

A félévente jelentkező meetup-sorozat következő állomásán olyan kérdésekre keresik a választ, hogy mik a tömegsport rendezvények marketingjének sajátosságai, hogyan építhető be a vállalatok szponzorációs tevékenységbe a felelősségvállaló gondolkodás, melyek a sport társadalomformáló és közösségépítő hatásai, és hogyan vihetők át a mindennapokba a sport által adott értékek.

„A sport társadalmi hatásai nagyon aktuális téma napjainkban, a nyugati sportmarketing világban rendszeresek a konferenciák ezen a területen. Nemcsak a közösségi kapcsolatok és a szociális fejlődés erősítése miatt áll a vállalatok, illetve a sportszervezetek fókuszában, hanem gazdasági szempontból is megtérülő tevékenységről van szó. Érdemes tehát Magyarországon is komoly figyelmet szentelni a témának” – nyilatkozta Zsédely Péter a rendezvény főszervezője.

Az esemény népszerű sportmarketingesek, sportvezetők, sportolók, valamint a vállalati szféra marketingesei és az ügynökségek körében. A meetupon Kocsis Árpád (a BSI ügyvezető-versenyigazgatója), Pósfai Gábor (a Decathlon Magyarország ügyvezető igazgatója), Kovács Kriszta (sportpszichológus), és a Nemzeti Sport előadója fejtik ki a véleményüket. Az UVSE Vízilabda Sportegyesület és az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány közös, a magyar sportéletben ritkaságnak számító kampányát pedig Kiss Andrea (az UVSE PR vezetője) és Gangl Edina (az UVSE és a magyar válogatott kapusa) mutatják be.
A sport üzleti részéhez különböző területeken keresztül kapcsolódó vezető szakemberek speciális tudása és egyéni tapasztalata alapján teljes képet kaphatunk a felelősségvállaló gondolkodásról, a sport társadalmi hatásairól és a tömegsportban rejlő értékekről.

A meetup szakmai partnere a Magyar Marketing Szövetség, amelynek egyik legfrissebb tagozata a Sportmarketing Tagozat.

INFORMÁCIÓ ÉS REGISZTRÁCIÓ
További részletek, jegyinformáció, regisztráció: sportsmarketing.hu/meetup

A szerzőről

Szólj hozzá

Kapcsolódó bejegyzések

Scroll to Top