Keresés
Close this search box.

A MOB és az Adidas bemutatta a riói kollekciót

Napra pontosan egy év múlva kezdődik a Rio de Janeiró-i olimpia, az alkalmat különleges módon ünnepelte meg a Magyar Olimpiai Bizottság és az adidas: a Vártkert Bazárban rendezett ünnepségen hivatalosan is bemutatták a Magyar Olimpiai Csapat riói nemzeti szerelését – írja a www.mob.hu.

 

Napra pontosan egy év múlva kezdődik a Rio de Janeiró-i olimpia, az alkalmat különleges módon ünnepelte meg a Magyar Olimpiai Bizottság és az adidas: a Vártkert Bazárban rendezett ünnepségen hivatalosan is bemutatták a Magyar Olimpiai Csapat riói nemzeti szerelését – írja a www.mob.hu.

Az új nemzeti kollekcióban a sötét mélyzöld (rich green) és egy világosabb zöld (green glow) szín dominál, amelyet a nagyon élénk, szinte világító narancspiros (bold orange) és a fehér tesz színessé, fiatalossá. A színek egészen új, modern érzést tükröznek, amely egyben a riói trópusi világgal is harmonizál.
Borkai Zsolt, a MOB elnöke a nemzeti felszerelésről elmondta: „Szöulban ’88-ban megtapasztaltam, hogy a jó sportruházatnak milyen fontos szerepe van az olimpiai sikerekben. Tudom, hogy amikor az olimpiai színpadra lépnek a magyar versenyzők, akkor a kényelem első számú, de az összetartozást, a csapatszellemet tükröző megjelenés is hozzásegíti őket a sikerhez. Arra kértük az adidas tervezőit is, hogy olimpikonjaink 2016-os sportruházatának tervezésekor egyszerre tartsák szem előtt a technológiai fejlesztések fontosságát és a kényelmet.”

A tervezők – akik az adidas németországi központjában magyar topatléták bevonásával dolgoztak az elmúlt több mint két évben a hazai szereléseken – azt remélik, hogy a szurkolók is érzik majd a magyar sportolók ruháján a múltat, a jelent és jövőt összekötő elemeket, amelyek mind egy célt szolgálnak, hogy sikerre vigyék a hazai sportolókat.
Az adidas több szettet tervezett a versenyzőknek, melyek különböző funkciókkal bírnak. Ezek a pódium- és gálaszettek, amelyben reményeink szerint számos érmet vehetnek majd át a magyar kiválóságok; a versenyzéshez tervezett funkcionális szettek (ezen belül az egyes sportoknál változik a technológia és a szabás); az ún. „village wear”, amelyet a versenyek között és az olimpiai faluban hordanak majd a csapattagok; valamint egyéb kiegészítők.
Lengyel Zsolt, az adidas Budapest ügyvezető igazgatója kiemelte: „Valami igazán újat akartunk alkotni a magyar csapat számára, egy olyan kollekciót, mely a maximális minőség és technológia mellett modern összhatással rendelkezik és jól érzik benne magukat a sportolók. A kollekció nemcsak abban különleges, hogy szakított a hagyományokkal a dizájn terén, de 2016-ban először a rajongók is megvásárolhatják pontosan azt a ruhát, amelyet bajnokaink viselnek majd a riói olimpián, ezzel is erősítve a szurkolás élményét.”

Az est különleges meglepetése volt az a speciális bemutató, amelyen olimpiai bajnokaink mutatták be az egykori nemzeti adidas melegítőjüket, melyben az eredményhirdetésükön a dobogó legfelső fokán állva átvették az aranyérmet. Az 1968-as mexikóvárosi volt az első olimpia, amire az adidas textíliát is gyártott. Ettől az évtől kezdődően a mai napig megszakítás nélkül az adidas öltözteti olimpikonjainkat. Ilyen hosszú együttműködéssel rajtunk kívül csak a Német Olimpiai Bizottság büszkélkedhet. A német cégóriás emellett a brit, az ausztrál, az etióp és a trinidadi olimpiai csapatot látja el felszereléssel.

(www.mob.hu)

A szerzőről

Szólj hozzá

Kapcsolódó bejegyzések

Scroll to Top