Keresés
Close this search box.

Nagy Norbi a gumifalba csapódott

2014. április 26-án, szombaton rendezték meg a Hankook Duna-Autó Autós Gyorsasági Országos Bajnokságot, amelyen az MGS Racing Team színeiben Nagy Norbi és a korábbi bajnok Herter Gusztáv is indult a kétórás endurance futamon.

 2014. április 26-án, szombaton rendezték meg a Hankook Duna-Autó Autós Gyorsasági Országos Bajnokságot, amelyen az MGS Racing Team színeiben Nagy Norbi és a korábbi bajnok Herter Gusztáv is indult a kétórás endurance futamon.

A reggeli időmérőt jól vették a versenyzők és kategóriájukban a második helyen végeztek. Délután négykor rajtolt el a mezőny. Az első órában terv szerint Nagy Norbi vezette a Seat Leon Super Copa autót. A negyedik körben kategóriájának első helyéről nem várt műszaki hiba miatt, Nagy Norbi a célegyenest követő kanyarban 200 körüli tempóval elkapta az előtte versenyző BMW jobb hátsó oldalát, majd a gumifalba csapódott. Kívülről már látszott, hogy az autóval gondok vannak, a nézők feszült másodperceket éltek át. Norbi technikásan oldotta meg az esetet a gyors reflexeinek köszönhetően,
hogy az előtte lévő autóval, melyet meg is akart előzni a lehető legkisebb felületen ütközzön, és így haladt tovább a gumifal felé egyedül.

Az összeroncsolódott kocsiból épségben szállt ki. Zúzódásokkal megúszta az esetet, ami már az autóról kevésbé mondható el. A műszaki hibát vélhetően a fékek okozhatták. Az autót jelenleg a csapat szerelői és mérnökei átnézik, felmérik a károkat, majd elkezdődik a helyreállítás és a felkészülés a következő versenyekre.

Herter Gusztáv, az MGS RACING Team Endurance versenyzője, Norbi csapattársa az ütközés után így nyilatkozott: „A technikai sportoknál ez előfordul, nagyon szomorú vagyok, hogy a bajnokság első futamán. De nem adjuk fel már
a következő versenyre gondolunk, örülök, hogy a Norbinak nincsen baja!”

Nagy Norbi röviden annyit mondott – „Örülök, hogy nekem nem esett bajom, az autót a fiúk tudom, hogy helyre hozzák. A kanyar előtt már éreztem, hogy nem tudom lassítani az autót a fékkel, így arra törekedtem, hogy „kedvezőbb” legyen a becsapódás a gumifalba. Most, hogy már kiszálltam és minden rendben velem, már a következő versenyre kell gondolnom, ami Szlovákiában az ETCC mezőnyben lesz két hét múlva!”

Forrás: NAGY NORBI Media

A szerzőről

Szólj hozzá

Kapcsolódó bejegyzések

Scroll to Top