Keresés
Close this search box.

Szabó Krisztián: Szuper kezdés

Kiválóan alakult az első nap a 2015-ös FIA Ralikrossz Európa-bajnokság svédországi Höljesben zajló fordulóján Szabó Krisztián számára, aki a szombati előfutamokban stabilan az élmezőnyben autózott, és összesítésben a negyedik helyről várja a vasárnapi folytatást.

„Eddig marha jó minden, nagyon élveztem az egész napot” – kezdi első nap végi beszámolóját Krisztián, aki annak ellenére tudta a Super1600-as kategória legjobbjait szorongatni az előfutamokban, hogy külföldi ellenfeleinek a többségével ellentétben ő most jár először a legendás svéd versenyhelyszínen.

„A szabadedzésen szerencsére háromszor is fel tudtam menni a pályára, így már az első előfutamtól kezdve egészen jól összeállt a tempóm, és fel tudtam venni a versenyt a többiekkel” – folytatja. „A legjobban a második előfutam sikerült nekem, ott abszolút második lettem, de utána, a harmadik menetben is sikerült bekerülnöm a top3-ba. Vasárnap, a negyedik előfutamban is a leggyorsabb csoporttal megyek majd együtt, úgyhogy remélhetőleg sikerül majd tovább húznunk egymást és gyorsulnunk. Ez az eddigi legjobb első nap végi helyezésem, amióta a ralikrossz Eb-n versenyzek, ezért úgy gondolom, hogy a kezdés rendben van, és innen próbálunk majd tovább építkezni holnap.”

Hogy mi a véleménye a körítésről és a versenyt átlengő fantasztikus hangulatról? „Sok jót hallottam korábban ismerősöktől, hogy milyen szuper a höljesi ralikrossz Eb, milyen hihetetlen hangulat van itt minden évben stb., de azt kell mondanom, hogy ezt egyszer mindenkinek át kell élnie személyesen, mert egyszerűen nem lehet szavakkal leírni azt, ami itt van. Tegnap este kimentünk a szurkolók közé nézelődni, és tényleg elképesztő az itteni hangulat. Igazi fesztivál! Nagyon jó érzés ilyen környezetben, ennyi fanatikus néző előtt versenyezni, szerintem minden versenyző erről álmodik” – teszi hozzá végül Szabó Krisztián, aki vasárnap az elődöntőt, majd a döntőt és ott is a minél előkelőbb helyezést veszi majd célba a Volland Racing által felkészített Mk2-es Skoda Fabiával.

A szerzőről

Szólj hozzá

Kapcsolódó bejegyzések

Scroll to Top