2018 utolsó ORB futama nem igazán úgy sikerült a Kronome – Molnár párosnak, ahogy szerették volna, a harmadik gyorson véget ért számukra a verseny.
Ákost a pilótát kérdem az I. Nyíregyháza rali után.
Az első megmérettetés a Kossuth Téri rajtceremónia után várt rátok, ahol egy kategória nyolcadik hellyel nyitottatok. Hogy sikerült végig találnotok a nagy ködben a Szuperspeciálon?
– A verseny hetében elég ködös idő volt Nyíregyháza környékén és ez sajnos a kora esti szuperspeciálon sem volt másképp. Meggyűlt a bajunk az új gumikkal is, használttal kellett volna menni, de az nem volt, így itt próbáltuk felmelegíteni, bekoptatni. Nem volt ideális… Szerencsére nem tettünk kárt a Skodában.
Szombaton az Újhuta – Bózsva – Telkibánya szakasz bő huszonöt kilométerét miként sikerült teljesítenetek? Mennyire vette ki az erőtöket?
– A szombati első szakasz mindjárt a leghosszabb volt, nem kockáztatva, gond nélkül teljesítettük.
Következett az Abaújvári elágazás – Füzér / 1 szakasz. Itt mi történt, hogy nem értetek célba?
– Aztán következett az abaújvári… Az egyik kanyart úgy gondoltam, harmadik fokozatban el lehet fordulni, nem lett igazam. Volt egy pici felhordás is, de persze a tempónk kicsit több volt a kelleténél. Lecsúsztunk az útról az árokba, a Skoda megakadt és felborultunk.
Ha újra rajtolhatnál, mit tennél másként a sikeres célbaérkezésért?
– Mit tennék másként? Azt a kanyart másodikba fordulnám.
Legközelebb a Mikulás, vagy a Szilveszter Ralin láthatunk?
– Terveztem esetleg a Szilveszter ralit, de így, hogy a Fabia összetört, nem fogunk tudni elindulni rajta.
Köszönöm a Csapatunk és Partnereink egész éves segítségét: Mentes és Társai, Inpipe, Kronome Zoltán, Vinkovits Béla, Valkai János, Petrás Zsolt.
– Hajósi Miklós –
Szólj hozzá